VikingJ
Cool Novice
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HAM?? Ik zou hier graag een anti-islam discussie openen zoals je wellicht al ziet. Gelukkig ben jij bereidwillig om hier bij aan te sluiten.De hamkaas croissants van hun zijn ook erg goed te eten.
Ik zou bijna zeggen dat kaas zeggen ook discriminatie is. Want kaaskop is wel een hele ernstige manier van beledigen.HAM?? Ik zou hier graag een anti-islam discussie openen zoals je wellicht al ziet. Gelukkig ben jij bereidwillig om hier bij aan te sluiten.
Ik zou bijna zeggen dat kaas zeggen ook discriminatie is. Want kaaskop is wel een hele ernstige manier van beledigen.
echt??Oei daar heeft zelfs Sylvana Simons niets op terug.
Dit ga ik eens proberen, ziet er lekker uit!Zelf gekookt vandaag ipv eten besteld.
Toch eens vaker doen.
Rijst met masala plus courgette en tomaatjes
![]()
BALIEkluiverts? Kluivert is een n*ger toch?
/SPOILER]Wijting gewoon ingewanden eruit halen en in zijn geheel in wat folie doen met kruiden knoflook limoen olijfolie en wat tomaten en dan 20 minuten afgesloten in de oven. Valt ie gewoon van de graat af en een zalige smaak. Vocht wat eruit komt bij de aardappelpuree en smullen maarIk hoop dat die 7 kilo wijting goed te vreten is, blijft iets van 3 kilo van over :')
ga hem vandaag proberen, zitten wel graten in uiteraard.

Bedankt voor de tip ga het zeker eens proberen. Op dit moment moet ik low budget voeding nuttige en heb ook nog geen oven maar klinkt goed. Die middelste graat met ingewanden eruit was met een geknoei opzich hahaWijting gewoon ingewanden eruit halen en in zijn geheel in wat folie doen met kruiden knoflook limoen olijfolie en wat tomaten en dan 20 minuten afgesloten in de oven. Valt ie gewoon van de graat af en een zalige smaak. Vocht wat eruit komt bij de aardappelpuree en smullen maar![]()
Simpelere methode.. Neem een schaar en knip de buik open en vinnen weg. Alleen ingewanden eruit halen en even afspoelen.Bedankt voor de tip ga het zeker eens proberen. Op dit moment moet ik low budget voeding nuttige en heb ook nog geen oven maar klinkt goed. Die middelste graat met ingewanden eruit was met een geknoei opzich haha
Folie dichtdoen. Anders droogt de vis uit.Oké ik kan hem wel in folie onder de grill leggen met wat tomaat en knoflook etc... Olie ... citroen/limoen heb ik niet in huis.... Ga het vanavond proberen

Zelf vers gemaakt? Wat ist voor soep?