Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

:eating::clap:

IMG_20180324_164612.jpg

Dit ga ik eens proberen, ziet er lekker uit!

pssst wel uit n potje (patak) .
Kant en klaar maar is ook een versie waar je vanalles zelf moet toevoegen.
Je kunt natuurlijk ook alles vers maken en van alles bij de toko halen. Al is deze ook :heart: /SPOILER]

Ik gebruik ze ook. Vanavond Chicken Korma met brocolli, bloemkool, rode paprika en ui gemaakt. Met de laatste batch kalkoendij van MuscleMeat. Had eigenlijk een foto moeten maken. Heb alleen de foto die ik gebruikte om mijn bier in Untappd in te checken. Bier was overigens meh.

20180324_200632.jpg

Ik hoop dat die 7 kilo wijting goed te vreten is, blijft iets van 3 kilo van over :')
ga hem vandaag proberen, zitten wel graten in uiteraard.

Ik hoop dat die 7 kilo wijting goed te vreten is, blijft iets van 3 kilo van over :')
ga hem vandaag proberen, zitten wel graten in uiteraard.
Wijting gewoon ingewanden eruit halen en in zijn geheel in wat folie doen met kruiden knoflook limoen olijfolie en wat tomaten en dan 20 minuten afgesloten in de oven. Valt ie gewoon van de graat af en een zalige smaak. Vocht wat eruit komt bij de aardappelpuree en smullen maar :D

Ik noem het Macro pap...
Kwark kaneel Brinta peer en noten
Vezels vitamines allesz

IMG-20180325-WA0004.jpeg

Wijting gewoon ingewanden eruit halen en in zijn geheel in wat folie doen met kruiden knoflook limoen olijfolie en wat tomaten en dan 20 minuten afgesloten in de oven. Valt ie gewoon van de graat af en een zalige smaak. Vocht wat eruit komt bij de aardappelpuree en smullen maar :D
Bedankt voor de tip ga het zeker eens proberen. Op dit moment moet ik low budget voeding nuttige en heb ook nog geen oven maar klinkt goed. Die middelste graat met ingewanden eruit was met een geknoei opzich haha

Bedankt voor de tip ga het zeker eens proberen. Op dit moment moet ik low budget voeding nuttige en heb ook nog geen oven maar klinkt goed. Die middelste graat met ingewanden eruit was met een geknoei opzich haha
Simpelere methode.. Neem een schaar en knip de buik open en vinnen weg. Alleen ingewanden eruit halen en even afspoelen.

Geen oven is geen probleem. Neem een grote wok met water erin en als je hebt zet er een stoommand op. Kan je voor een paar euro kopen bij de toko. Vis op een bord erin zetten met alle kruiden en groenten en stomen.
bamboe-stoommandje-20-cm_11199_1.jpg

Heb je geen stoommand... een toetjesbakje/schoteltje erin zetten in een laagje water bord erop zetten en de vis op het bord leggen met alles. Wokdeksel erop en stomen.
Gestoomde Tarbot met Gember en Lente-Ui Recept | Foodictive
onderaan staan plaatjes

Oké ik kan hem wel in folie onder de grill leggen met wat tomaat en knoflook etc... Olie ... citroen/limoen heb ik niet in huis.... Ga het vanavond proberen

Ben wel aan het sparen voor de groente korf van Weber (Plus Actie BBQ zegels)

Oké ik kan hem wel in folie onder de grill leggen met wat tomaat en knoflook etc... Olie ... citroen/limoen heb ik niet in huis.... Ga het vanavond proberen
Folie dichtdoen. Anders droogt de vis uit.
Ook lekker gewoon wat zeezout eroverheen met wat dille.
Kipkruiden of een andere kruidenmix kan ook prima.

Dan de laatste 5 minuten even openvouwen onder de gril. Wordt het velletje zalig krokant. Dat is echt lekker!
Ik heb het veel zo gemaakt... Wijting is erg lekker. :)

Terug
Naar boven