Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Wat een uitvinding he, soep. :brew:

Simpelere methode.. Neem een schaar en knip de buik open en vinnen weg. Alleen ingewanden eruit halen en even afspoelen.

Geen oven is geen probleem. Neem een grote wok met water erin en als je hebt zet er een stoommand op. Kan je voor een paar euro kopen bij de toko. Vis op een bord erin zetten met alle kruiden en groenten en stomen.
bamboe-stoommandje-20-cm_11199_1.jpg

Heb je geen stoommand... een toetjesbakje/schoteltje erin zetten in een laagje water bord erop zetten en de vis op het bord leggen met alles. Wokdeksel erop en stomen.
Gestoomde Tarbot met Gember en Lente-Ui Recept | Foodictive
onderaan staan plaatjes
@marina1975 : wat ben je toch een keukenprinses, je weet echt alles van koken. :brew: Je zou een restaurant moeten beginnen. :clap:

@marina1975 : wat ben je toch een keukenprinses, je zou een restaurant moeten beginnen. :brew:
:D :D :D
Dit is ook de ideale manier om verse sardien schoon te maken. ZIjn kleine K visjes en dit gaat dan zo snel en simpel... Dus kan je dat ook met alle vis doen. ;)
Er zijn zoveel leuke en handige tips te bedenken.... waar je heel veel mee kan.

Aardappelen poffen... 5-10 min in de magnetron en smullen maar.
Grote aardappel (ca. 300 gr) nemen en afboenen. (niet schillen dus) ... rondom inprikken met een vork. Keukenpapier eromheen wikkelen en even natmaken. Op een bord leggen en 3 min vol vermogen nuken in de magnetron. Even omdraaien en nog 3 minuten. ALs je mes er soepel inglijdt is hij klaar. Even laten liggen opensnijden en dot kruiden-kwark/roomkaas oid ertussen en eten maar.

Of de gepofte aardappel in parten snijden. wat zeezout erop en even 5 min onder de gril. Zalig :D
en kan ook met zoete aardappel etc.

Lekker man, hoe doe je dat?

Problemen met mijn grill en ik heb honger ... Verdomme toch maar in de pan dan

Wiskas zit ook vol proteïne toch

1kg kipfilet (dijen kunnen uiteraard ook)
3 teentjes knoflook + 1 grote ui
1 blikje tomatenpuree
1 Jalepeno + 1 rode Chili
Kruiden: oregano, paprika poeder, komijn, etc (naar smaak) of zo’n zakje uit de winkel. Bijvoorbeeld Sandra Maria texmex.
Bouillonblokje
Scheut appelazijn
1.5 glas (zal 300ml zijn) water

Ik heb een crockpot, dus ik gooi alles er gewoon in. Instellen op 6 uur, en wachten tot het klaar is. drool:

Anders in een braadpan op laag!!! vuur, regelmatig omroeren. Of nog beter, braadpan met deksel in de oven zetten op 80C voor constante temp. Regelmatig roeren en zorgen dat je wat vocht toevoegt als het droog wordt. :brew:

Eventueel met twee vorken uit elkaar trekken voor het opdienen.

EDIT: glas water, geen 300ml azijn. :kots:

Terug
Naar boven