- Waardering
- 3.529
Tomaten-groente soep met gehaktballetjes van Unox. Zelf warm gemaakt!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tomaten-groente soep met gehaktballetjes van Unox. Zelf warm gemaakt!

Ik had al zo een vermoeden.Tomaten-groente soep met gehaktballetjes van Unox. Zelf warm gemaakt!![]()

Broccoli-preisoep...klinkt niet veelbelovend, maar echt heel erg lekker!
Recept;
Simpele broccolisoep - Ingredienten

@marina1975 : wat ben je toch een keukenprinses, je weet echt alles van koken.Simpelere methode.. Neem een schaar en knip de buik open en vinnen weg. Alleen ingewanden eruit halen en even afspoelen.
Geen oven is geen probleem. Neem een grote wok met water erin en als je hebt zet er een stoommand op. Kan je voor een paar euro kopen bij de toko. Vis op een bord erin zetten met alle kruiden en groenten en stomen.
![]()
Heb je geen stoommand... een toetjesbakje/schoteltje erin zetten in een laagje water bord erop zetten en de vis op het bord leggen met alles. Wokdeksel erop en stomen.
Gestoomde Tarbot met Gember en Lente-Ui Recept | Foodictive
onderaan staan plaatjes
Je zou een restaurant moeten beginnen. 
@marina1975 : wat ben je toch een keukenprinses, je zou een restaurant moeten beginnen.![]()

En op internet zeggen ze dat het omschreven wordt als kattenvoer lol ga het zo proberen
Vroeger stond het ook bekend als vis voor de kat.En op internet zeggen ze dat het omschreven wordt als kattenvoer lol ga het zo proberen
elke dag vis 
Vroeger stond het ook bekend als vis voor de kat.
Nou ik wil wel een kat zijn dan.elke dag vis
![]()
Kan ook.. vind ik alleen minder lekker.Problemen met mijn grill en ik heb honger ... Verdomme toch maar in de pan dan

en nog duurder dan een shake.

cut meal?
of is dat de helft van je avondmaal en geen groente en carbs erbij?Dat laatste.Kan ook.. vind ik alleen minder lekker.
en nog duurder dan een shake.
cut meal?of is dat de helft van je avondmaal en geen groente en carbs erbij?

1kg kipfilet (dijen kunnen uiteraard ook)