- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ziet er best goed uit voor een maaltijd in een trein!![]()
Zit nu in de Thalys en krijg dit voorgeschoteld. Iets met zalm, Franse kaas. Ik twijfel nog over dat desert, maar zit in de bulk en de maaltijd is vrij klein, dus waarom ook niet.

Je bent IMO best ver heen als je om wat voor reden ook als amateur sporter dat desert laat staan..![]()

Jij probeert ook te cutten. Maar met een uitje, want neem aan dat je niet voor de lol in de trein naar Parijs zit..laat ook jij het niet staan denk?
Maar met een uitje, want neem aan dat je niet voor de lol in de trein naar Parijs zit..laat ook jij het niet staan denk?
Respect! Ik kan dat niet, maar ben ook geboren zonder ruggegraat!
Respect! Ik kan dat niet, maar ben ook geboren zonder ruggegraat!
Voor werk. Toetjes sla ik altijd over, dan eet ik liever meer hoofdgerecht. Bij een uitje gewoon koffie of thee, of zoals nu kwark.Jij probeert ook te cutten. Maar met een uitje, want neem aan dat je niet voor de lol in de trein naar Parijs zit..laat ook jij het niet staan denk?
Ben ik ook, ik heb de weg terug nog niet gevonden. Ben aan het bulken trouwens, maar wel clean. 98 kg nu.Dat ziet er best goed uit voor een maaltijd in een trein!
Je bent IMO best ver heen als je om wat voor reden ook als amateur sporter dat desert laat staan..![]()
Netjes man! 98kg bij jouw lengte!Ben ik ook, ik heb de weg terug nog niet gevonden. Ben aan het bulken trouwens, maar wel clean. 98 kg nu.
Precies genoeg voor 1 dag toch?

Haha, dit is niet voor één dag, maar voor meerdere dagen. Overigens is dit niet mijn gehele schema hoor, maar ik prep niet alles al ruim van te voren en 's avonds kook ik thuis ter plaatse (vers bereid heeft toch de voorkeur). Rijst/groenten/kip (wat je hier ziet) is 1 dagelijkse maaltijd voor op mijn werk, die maak ik standaard voor de gehele week en vries ik in. 8 Boterhammen pindakaas eet ik dagelijks 'tussen de warme maaltijden door'. 2 eieren + 2 ei-eiwitten per dag. Verder nog een hoop waar ik je niet mee zal vermoeien (noten, blikje tonijn, appel, dextro, shake, kwark, havermout met bosbessen en whey etc.).