XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Yes :)

Lekker mals zo in de curry :meal:

• Like
Waarderingen: Vonk
Ziet er smakelijk uit!:meal:

IMG_20180403_193453.jpg

Zit nu in de Thalys en krijg dit voorgeschoteld. Iets met zalm, Franse kaas. Ik twijfel nog over dat desert, maar zit in de bulk en de maaltijd is vrij klein, dus waarom ook niet.

Ziet er goed uit. Eet smakelijk

• Like
Waarderingen: BB_
IMG_20180403_193453.jpg

Zit nu in de Thalys en krijg dit voorgeschoteld. Iets met zalm, Franse kaas. Ik twijfel nog over dat desert, maar zit in de bulk en de maaltijd is vrij klein, dus waarom ook niet.
Dat ziet er best goed uit voor een maaltijd in een trein!

Je bent IMO best ver heen als je om wat voor reden ook als amateur sporter dat desert laat staan..:o

Ruggegraat is zoooooo overrated.

Jij probeert ook te cutten. Maar met een uitje, want neem aan dat je niet voor de lol in de trein naar Parijs zit..laat ook jij het niet staan denk?
Voor werk. Toetjes sla ik altijd over, dan eet ik liever meer hoofdgerecht. Bij een uitje gewoon koffie of thee, of zoals nu kwark.
15228406457321304589405.jpg
IMG_20180404_081724.jpg
IMG-20180404-WA0002.jpeg

Dat ziet er best goed uit voor een maaltijd in een trein!

Je bent IMO best ver heen als je om wat voor reden ook als amateur sporter dat desert laat staan..:o
Ben ik ook, ik heb de weg terug nog niet gevonden. Ben aan het bulken trouwens, maar wel clean. 98 kg nu.

Precies genoeg voor 1 dag toch? :D :o
Haha, dit is niet voor één dag, maar voor meerdere dagen. Overigens is dit niet mijn gehele schema hoor, maar ik prep niet alles al ruim van te voren en 's avonds kook ik thuis ter plaatse (vers bereid heeft toch de voorkeur). Rijst/groenten/kip (wat je hier ziet) is 1 dagelijkse maaltijd voor op mijn werk, die maak ik standaard voor de gehele week en vries ik in. 8 Boterhammen pindakaas eet ik dagelijks 'tussen de warme maaltijden door'. 2 eieren + 2 ei-eiwitten per dag. Verder nog een hoop waar ik je niet mee zal vermoeien (noten, blikje tonijn, appel, dextro, shake, kwark, havermout met bosbessen en whey etc.).

Als hier alleen maar cheatmeals gepost worden, krijgen 'nieuwelingen' de indruk dat een gezond voedingsschema helemaal niet belangrijk is. ;)

Nou zie ik overigens dat ik mijn 'cheatmeal' in Parijs niet had gepost. Was een lekkere pittige curry, met safraanrijst en garlic naan. Na 6 uur lang niets eten, de lunch was heel mager met vis, broccoli, kwark, en 13 km wandelen (in de ochtend vroeg ook al 9 km hardgelopen) was ik redelijk uitgehongerd en had ik dat wel verdiend:
upload_2018-4-7_18-39-38.png

upload_2018-4-7_18-39-2.png

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven