- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Beetje de immigranten van 2018...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Getriggered? Ik reageerde terug met humor![]()
Vegans zijn altijd zo snel getriggerd. Beetje humor wordt je leven een stuk leuker van.
Eten zag er overigens goed uit.

Hardstikke goed meid. Ieder moet doen waar zij/hij zich lekker bij voelt.
300 gram paprikaZiet er lekker uit. Heb een recept ofzow? Zal m'n vriendin wel blij mee zijn want het ziet er niet alleen vegan uit maar ook glutenvrij :-) Maar voor mezelf doe ik er denk ik toch een stukje kipfilet door heen hoor... (ieder z'n ding en mening zal ik maar zeggen ;-) )
Van oppo bestaat alleen choco hazelnoot. Die is qua structuur niet anders dan anders ijs.

Wat is de reden dat je voor dit merk gaat? De smaak of de claims.Excuus, ik had in de snelheid Koupe gelezen...die is dus wel anders qua structuur.
![]()
Ook die Oppo dan maar eens proberen...die is er overigens ook in andere smaken
![]()
Ecologisch omdat je de planten opvreet die de wereld zuurstof bezorgd?Ja stel je voor, dat voedsel opeten ipv een dier te mishandelen en te doden dat niet dood wilt én toch leef ik nog en krijg ik al m'n macro's binnen
Ecogischer en diervriendelijker, w-o-w![]()

Zal er maar niet op reageren anders zeggen ze dadelijk weer dat ik "getriggered" benEcologisch omdat je de planten opvreet die de wereld zuurstof bezorgd?
En al dat groen is niet gegroeid om afgesneden te worden hoor
Plants have feelings too

Waren de meeste dinosaurissen ook geen planteneters?