XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

giphy.gif

Vegans zijn altijd zo snel getriggerd. Beetje humor wordt je leven een stuk leuker van.
Eten zag er overigens goed uit.
Getriggered? Ik reageerde terug met humor :eyes:

Ziet er lekker uit. Heb een recept ofzow? Zal m'n vriendin wel blij mee zijn want het ziet er niet alleen vegan uit maar ook glutenvrij :-) Maar voor mezelf doe ik er denk ik toch een stukje kipfilet door heen hoor... (ieder z'n ding en mening zal ik maar zeggen ;-) )

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Oven voorverwarmen 10-15 min
ovenschaaltje kun je naar behoefte insmeren met bv roomboter of pamspray
Wokgroenten
n paar eetlepels gek. rijst
Thaise kip (MM)
kruiden naar behoefte
2 eitjes
45min in de oven...daarna oven uit en afkoelen 45-60min in de oven
kan ook buiten de oven afkoelen als je niet langer kan wachten

Je kan volop variëren met kip/gehakt, aardappelen/pasta
groeten/fruit.....smaakt wat hartiger dan opwarmen in de magnetron
Succes

Ziet er lekker uit. Heb een recept ofzow? Zal m'n vriendin wel blij mee zijn want het ziet er niet alleen vegan uit maar ook glutenvrij :-) Maar voor mezelf doe ik er denk ik toch een stukje kipfilet door heen hoor... (ieder z'n ding en mening zal ik maar zeggen ;-) )
300 gram paprika
3.5 avocado's
100 grams sojabonen
0.5 komkommer
250 gram mais
150 gram kikkererwten
100 gram linzen
20 cherry tomaatjes
150 gram quinoa (droog)
1 courgette
10 olijven
400 gram tofu
En wat afgekruid met chilizout

Quinoa, kikkererwten, linzen en sojabonen heb ik gekookt, tofu gegrild met een verzonnen marinade :') en de rest gewoon rauw.

Heb nog eens iets soortgelijks gemaakt maar ipv quinoa linzenpasta (is ook glutenvrij).

IMG_20180326_174255.jpg

Heel erg bedankt :thumbs:

Van oppo bestaat alleen choco hazelnoot. Die is qua structuur niet anders dan anders ijs.

Excuus, ik had in de snelheid Koupe gelezen...die is dus wel anders qua structuur.

heerlijk-proteine-ijs-van-koupe.png

Ook die Oppo dan maar eens proberen...die is er overigens ook in andere smaken ;)
AHI_434d5032333733333736_1_LowRes_JPG.jpg

Gisteren de Oppo salted caramel voor het eerst geprobeerd. Eerst vond ik het zoute overheersen en proefde ik amper caramel. Na enkele happen trok dit gelijk :)
Lekkere smaak uiteindelijk! Kan B&J voor mij persoonlijk nooit overtreffen maar dat kan ook niet met al die verschillende smaken en structuren daarin.

Niets is zo lekker als een grote emmer Cookie Dough van Ben & Jerry’s.

Ja stel je voor, dat voedsel opeten ipv een dier te mishandelen en te doden dat niet dood wilt én toch leef ik nog en krijg ik al m'n macro's binnen :eek:
Ecogischer en diervriendelijker, w-o-w :D
Ecologisch omdat je de planten opvreet die de wereld zuurstof bezorgd?
En al dat groen is niet gegroeid om afgesneden te worden hoor :(
Plants have feelings too

Waren de meeste dinosaurissen ook geen planteneters?

Denk dat ongeveer de meest gespierde dieren ook planteneters zijn :fluit: (Nijlpaard, Paard, Gorilla, Neushoorn..) Maar oke :knipoog:

Terug
Naar boven