- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wist jij,,
Echt lekker ijs. Je hebt niet het idee dat je low kcal ijs zit te eten maar echt chocolade-hazelnoot ijs. En dat voor maar 425 kcal per pot
Lekker!

Lekker man.
Echt lekker ijs. Je hebt niet het idee dat je low kcal ijs zit te eten maar echt chocolade-hazelnoot ijs. En dat voor maar 425 kcal per pot

Daarom koop ik gewoon ben en jerry's, als ik toch iets lekkers eet dan gewoon de zooi met lekker veel calorieën.Ik had vorige week de chocoladevariant, maar moest er op de een of andere manier erg aan wennen. Andere structuur en miste het herkenbare zoete van chocolade-ijs. Maar na een halve pot proef je dat niet meer![]()
Van oppo bestaat alleen choco hazelnoot. Die is qua structuur niet anders dan anders ijs.Ik had vorige week de chocoladevariant, maar moest er op de een of andere manier erg aan wennen. Andere structuur en miste het herkenbare zoete van chocolade-ijs. Maar na een halve pot proef je dat niet meer![]()
Ziet er zeker mooi uit. Maar ik mis wel de kip.

Vegans eten geen kip

Ja stel je voor, dat voedsel opeten ipv een dier te mishandelen en te doden dat niet dood wilt én toch leef ik nog![]()