Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja.Niet om te rellen, maar wat is er niet vegan aan normale pannekoeken?
Eieren en melk?
Bij normale pannenkoeken hoef je alleen pannenkoek te zeggen.Niet om te rellen, maar wat is er niet vegan aan normale pannekoeken?
Eieren en melk?

Omdat er anders weer van die vleesetende debieltjes die met hun "ik dacht dat je vegan at? Pannekoeken zijn niet vegan heBij normale pannenkoeken hoef je alleen pannenkoek te zeggen.
Het belangrijkste verschil is dat je bij vegan altijd moet vermelden dan het vegan is.![]()
" opmerkingen af komenDus jij eet ook geen kaas en kwark enzo?
Nope.
Weet je wat een veganist is? Het gaat nog veel verder. Toetjes waarin gelatine zit (en ook de meeste dropsoorten etc.), producten waarin iets van eieren of melkpoeder is verwerkt, honing etc. etc. Niet dragen van leren producten of bont.
Gelatine is niet eens vegetarisch, just saying O:-)Weet je wat een veganist is? Het gaat nog veel verder. Toetjes waarin gelatine zit (en ook de meeste dropsoorten etc.), producten waarin iets van eieren of melkpoeder is verwerkt, honing etc. etc. Niet dragen van leren producten of bont.
Weet ik, ik ben vegetarier geweest, ben toen labels gaan leren lezen. Doe ik nu nog, maar nu vanwege de macro's. Meeste kazen trouwens ook niet (indien er dierlijk stremsel in zit).Gelatine is niet eens vegetarisch, just saying O:-)
Weet je wat een veganist is? Het gaat nog veel verder. .