IndeedWeet ik, ik ben vegetarier geweest, ben toen labels gaan leren lezen. Doe ik nu nog, maar nu vanwege de macro's. Meeste kazen trouwens ook niet (indien er dierlijk stremsel in zit).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IndeedWeet ik, ik ben vegetarier geweest, ben toen labels gaan leren lezen. Doe ik nu nog, maar nu vanwege de macro's. Meeste kazen trouwens ook niet (indien er dierlijk stremsel in zit).
Sinds die vraag gesteld is over vegans en seks ben ik hopeloos op zoek naar een antwoord. Helaas ken ik geen vegans. Van wat ik gezien heb zou het voor sommigen niet slecht zijn als ze zich niet voortplanten. Maar ja dat geldt ook voor sommige vleeseters.
Wow, wat een stereotype.veel azijn drinken ,zure pruimen eten ,neerkijken op paupers die vlees eten

Sinds die vraag gesteld is over vegans en seks ben ik hopeloos op zoek naar een antwoord. Helaas ken ik geen vegans. Van wat ik gezien heb zou het voor sommigen niet slecht zijn als ze zich niet voortplanten. Maar ja dat geldt ook voor sommige vleeseters.

Stereotype dat zich telkens weer opnieuw bewijst. Zo ook Kathinloo.

Om het stereotype te kennen moet je toch geen vegans kennen? Ik ken ook geen joden maar naar het schijnt hebben ze haakneuzen en zijn ze enorm gierig?
Wat heeft trisomie 21 er nu weer mee te maken?
Ik ken ook geen joden maar naar het schijnt hebben ze haakneuzen en zijn ze enorm gierig?
)Zet er wel ffe bij dat het de vegan versie is als je wilt
Ha haZet er wel ffe bij dat het de vegan versie is als je wilt
Edelgistvlokken, aardappel en wortel (en kruiden) .