AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Lekker, man!

2 gesuikerde donuts :)

d.jpg

Ik maak het ook wel eens zelf. Ik heb nog een paar zakjes echte turkse kebab kruiden. Zo lekker!
Wat ik vaak nog doe is cacik erbij maken. Dat is de turkse variant van Tzaziki.
http://www.smulweb.nl/recepten/1060234/Cacik-komkommerknoflookyoghurt
Mijn eigen recept lijkt op deze. Alleen origineel hoort er minder komkommer in en meer dille en is het wat aangelengd met water om het slapper te maken. :lick:

maar nu ga ik aan een lekkere gebakken kalkoenfiletje (250gr) met aardappelen uit de oven met turkse hete knoflookmix en salade. Simpel maar ook lekker! :)
Cacik is ook lekker, maar dan moet het wel goed gemaakt zijn. Hopelijk heeft je gebakken kalkoenfiletje gesmaakt. :)

Mn moeder maakt het weleens cacik, krijg je lekker een stink muil van:P

Ayran is lekker en op zich makkelijk zelf te maken. Maar ed smaak van zelf maken blijft anders.
Als ik het doe pak ik inderdaad gewoon de 10% vet turkse yoghurt. Anders is de smaak echt niet zo lekker.
Wat het vaak extra fris maakt en een lekkere schuimkraag geeft is het te maken met spawater. Dan wel goed roeren dan trekt de prik eruit en heb je een lekkere schuimkraag erop.
Bij ons wordt het bij de dekamarkt verkocht. Daar hebben ze een heel schap met turkse producten. Misschien als je die daar hebt kan je ook eens kijken? De Vomar heeft het ook.

Hmm inderdaad. Eens testen met spa rood dan. Bedankt

Post je meals! (pics!)

Kip met chili en jack daniels bbq saus marinade, omdat het kan

ImageUploadedByTapatalk1363174232.435483.jpg

Zelfgemaakte pizza tonijn.

vpdiev.jpg

Re: Post je meals! (pics!)

Restje rendang met kip en broccoli toegevoegd.

Hierom hou ik van thuiswerken :D

uploadfromtaptalk1363175327928.jpg

Tomaat-olijven stokbroodje met 100 gram warme beenham, champignons en sla, met een sausmix van mosterd, ketchup en mayo, genieten gek!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2013-03-13 12.56.21.jpg

Owja tip voor mijn dbb broeders en zusters; broodje Subway Club dubbel dubbel vlees! Kost iets van 5 euro en je krijgt er veel voor terug :)

eaqouo.jpg

Niet gek! Sws vraag ik bij Subway altijd om een broodje met 'alles', dan krijg je ook zoiets :D

Man jullie eten toch altijd zo heerlijk! I'm loving it!

200gr basmati rijst
500gr kipfilet

uploadfromtaptalk1363189816617.jpg

Pizza bodem, insmeren met pizza saus uit zo blik. Geraspte kaas erop, roerbak groente erover (met champignon) en een hele blik tonijn op water + een eetlepel olijfolie erover. :brew:

En een beker melk erbij! :D

Bedankt :)
Ga ik in het weekend ook eens proberen :)

Terug
Naar boven