XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

2a7ew6v.jpg

2zhqcza.jpg

Kipfilet langzaam gegrild, schijfjes van zoete aardappel, gegaard in de oven & nog een mix van groene groentjes

fej4p3.jpg

2pzcn13.jpg

Eindelijk gevonden - extra virgine coconut oil. Heeft echt de geur van een Bounty

Eindelijk gevonden - extra virgine coconut oil. Heeft echt de geur van een Bounty[/CENTER]
*LOL*
heb je een bounty wel eens van de achterkant bekeken?
f2otcp.jpg

de chocolade wordt erop gegoten op een transportband. Op die band is dit eringedrukt (het bounty profiel)en zo komt het, doordat de chocolade erondervloeit, in de achterzijde van de bounty. Die banden produceren we bij het bedrijf waar ik werk :D
Heb zelfs nog een paar stukken van die transportband thuis liggen.
Mars profiel komt ook bij ons vandaan! wel jammer dat we geen relatiegeschenken krijgen :(

Die gaat in de grote recepten klapper :O
Ziet er goed en lekker uit. Zowel uiterlijk als macro's :D
Ja... doe het met mijn gsm. Dus die foto had beter geweest met iets beter cameraatje. :p

Maar op men bord was het ecccccht smullen. Probeer zeker eens uit zou ik zeggen nadien wel de bom... ff dutje gedaan. :)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 20:21 ----------

2pzcn13.jpg

Eindelijk gevonden - extra virgine coconut oil. Heeft echt de geur van een Bounty
Spul is toch zwaar duur... hoeveel juist? :p

*LOL*
heb je een bounty wel eens van de achterkant bekeken?
f2otcp.jpg

de chocolade wordt erop gegoten op een transportband. Op die band is dit eringedrukt (het bounty profiel)en zo komt het, doordat de chocolade erondervloeit, in de achterzijde van de bounty. Die banden produceren we bij het bedrijf waar ik werk :D
Heb zelfs nog een paar stukken van die transportband thuis liggen.
Mars profiel komt ook bij ons vandaan! wel jammer dat we geen relatiegeschenken krijgen :(
Ik had het dan ook maar enkel over de geur :D

Ja... doe het met mijn gsm. Dus die foto had beter geweest met iets beter cameraatje. :p

Maar op men bord was het ecccccht smullen. Probeer zeker eens uit zou ik zeggen nadien wel de bom... ff dutje gedaan. :)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 20:21 ----------

Spul is toch zwaar duur... hoeveel juist? :p
Toch een €11 betaald. Duur, je sais. Maar aangezien je maar een klein beetje per keer gebruikt doe je er wel lang mee :)

Had te honger om eerst een foto van te maken. :P

Volkoren spaghetti 100g
Broccoli 200g (in zeer kleine delen gesneden)
Kip uit de over, vel er af en in kleine delen snijden 200g

In die volgorde op elkaar en op dat prachtige mengsel 50g aan ketchup en chili saus.

Heerlijk!!!! :)

je bakt niet in die kokosolie neem ik aan!?
net als extra vergin olijfolie zonde van de dure olie.
als het wel voor bakken is moet je voor geurloze olie gaan.

Vandaag op het menu:

- Blik tonijn in olie van lidl (185g bruto, 145g netto)
- 1x XL scharrelei
- 1x rode ui
- 150g Thaise roerbakmix van Lidl
- 100 gram vegetarisch gehakt van Lidl ( ~20 gram eiwitten, bijna geen vet of koolhydraten)
- 90 gram 50/50 mix van witte en zilvervliesrijst, met halve theelepel zout en halve eetlepel olie

24xi1a9.jpg

En de andere maaltijd van vandaag:

- 250g kipfilet
- 1x rode ui
- 125g~150 prei
- 40g paprika
- 5 gedroogde chilipepers, opengescheurd en zaden gebakken ( als je niet van pittig eten houdt zou ik dit weglaten0
- 80 gram 50/50 mix van witte en zilvervliesrijst, met halve theelepel zout en halve eetlepel olie
- 3 scheuten zoete ketjapsaus

xnaxar.jpg

Laatst bewerkt:
Rustdag maaltijd. Eerste keer dat een fluff met banaan zo goed is gelukt. Me happy!

image.jpg

low carb maaltijdje, omeletje van 2 eieren, dichtgevouwen met tomaat/ui/champignons erin, 150 gram biefstuk en 300 gram brocoli, hnnng
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2013-03-16 13.04.32.jpg

125gram tortellinie, 1 paprika, wat spinazie a la creme, en een slavink.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

150ml volle yoghurt met een appel en wat kaneel
[afbeelding niet meer beschikbaar]

low-carb dag maaltijd

-250g kalkoenfilet
-tonijnsalade met sla, tomaat, komkommer, 50g light mayo (yogolijn oid)
-mierikswortel boven op het vlees, verder nog sesamzaden, dille, bruschetta, zout en peper

IMG_2084.jpg

net gegeten: meergranen broodje van 200g, 120g kipfilet (gekookt in 15ml olijfolie) ertussen, 70g tomaat, 30g sla, 70g ui, 2el ketchup. Smullen maar.
Kcal: 758
Ei:44 (23%)
KH:99 (52%)
V:21 (25%)

Ziet er facking lekker uit DJR89

mijn cheatmeal voor vandaag, enorme burger, godenspul

2013-03-16 18.50.09.jpg

2013-03-16 18.50.17.jpg

Terug
Naar boven