Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn lekkerdere dingen maar ach.. zo vind ik het prima gaan. En elke keer gebruik ik wat andere kruiden. Maar heb zelf liever pasta en rijst en wraps etc...Tnx voor de tip, al zie ik nog het nut van aardappels eten niet in.
Zijn zo veel producten die voedzamer zijn en beter te eten imho.
Ik ook, drink het wekelijks. Zelf maken is ook heerlijk. Het is meestal zo dat wat van een ander cultuur komt je niet gelijk lekker vindt.

echte is zoveel lekkerder.. maar dit was in Turkije onze lunch.. en dat was smullen!En zeker als het ook nog een laag schuim aan de bovenkant heeft. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8e/Fresh_ayran.jpg/260px-Fresh_ayran.jpg
Daar heb je wel gelijk in. Veel producten vind ik zelfgemaakt lekkerder, maar ayran niet echt.![]()

Er zijn lekkerdere dingen maar ach.. zo vind ik het prima gaan. En elke keer gebruik ik wat andere kruiden. Maar heb zelf liever pasta en rijst en wraps etc...
---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 21:46 ----------
Ik heb het zelf in Turkije voor het eerst gedronken en ben er gek op. Het is jammer dat het zo duur is in Nederland. Zelf maken kan ook maar echte ayran smaakt toch net wat anders. Vooral zomers is het zo lekker verfrissend!
echte is zoveel lekkerder.. maar dit was in Turkije onze lunch.. en dat was smullen!
![]()
Is niet zo moeilijk.
Yoghurt met een beetje zout en water in de blender mixen, zodat het lekker gaat schuimen.
---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 17:33 ----------
Adana kebab...nomnomnom
![]()
Niet echt een foto van de maaltijd op bord, maar het was zeker smullen.
Is niet zo moeilijk.
Yoghurt met een beetje zout en water in de blender mixen, zodat het lekker gaat schuimen.
---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 17:33 ----------
Adana kebab...nomnomnom
Ayran is lekker en op zich makkelijk zelf te maken. Maar ed smaak van zelf maken blijft anders.Mijn kardesh die een turkse winkel heeft met oa ayran zei me het volgende. Het moet turkse yogurt zijn, dan pas kan je het zelf maken. Met normale yogurt is de smaak toch anders. wat zeg jij? Wil het zelf ook gaan maken vd week aangezien sommige winkels alleen in de zomer ayran hebben.
Ik zou zo'n menu nu wel lusten. Misschien binnenkort even eten (weekend). Lekker zelfmaken, ookal is het niet netals in Turkije.Yep helemaal goed!!!!
en smullen maar! Dit was in Sanli Urfa in Turkije!

Het smaak natuurlijk anders, maar het wordt wel 'ayranachtig'. Heb het een keer geprobeerd, zonder zout dat wel. Voor de smaak zou ik wel zout toevoegen, als je niet echt oplet op zout.
Ik maak het ook wel eens zelf. Ik heb nog een paar zakjes echte turkse kebab kruiden. Zo lekker!Ik zou zo'n menu nu wel lusten. Misschien binnenkort even eten (weekend). Lekker zelfmaken, ookal is het niet netals in Turkije.![]()