AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

3 bruin brood:
-jam en boter
-hagelslag
-chocoladepasta

:)

br.jpg

vandaag ga ik echt een goed gezond recept maken,k bak vaak taarten etc maar geef dit weg..
kent iemand een goed lowcarb recept ?

t is wel niet bakken. Maar een kwarktaart met lange vinger bodem.
Kwark naar keuze opleuken met fruit en met gelatine opstijven. Bodem naar keuze van lange vingers of verkruimelde bastogne.
wel eiwitrijk! :)

recept heb ik wel voor je.

Kan niet altijd feest zijn simpel eten... keto (iemand toevallig betere recepten, variabelere ??? want dag 2 en het valt me al tegen, vind het niet allemaal zo lekker die vettige boel.)

4 eieren ontbijt met zwarte koffie...

P170313_08.260001.jpg

Kan niet altijd feest zijn simpel eten... keto (iemand toevallig betere recepten, variabelere ??? want dag 2 en het valt me al tegen, vind het niet allemaal zo lekker die vettige boel.)

4 eieren ontbijt met zwarte koffie...

Je zou je omelet kunnen vullen met een groentemix, bijvoorbeeld simpele soepgroenten

Gisterenavond gegeten (ja ziet er niet smakelijk uit maar het was heerlijk)
20130316_210100_zpsdb6f8815.jpg
Rundvlees
paprika
broccoli
kidneybonen
Champignon
Met een mini beetje teriyaki honing saus

Vanochtend brinta met melk en een zooi andere dingen waaronder rauwe cacao. Deze foto is niet van vandaag maar het is gewoon hetzelfde als wat ik vanochtend at:
IMG_20130113_101138_zps00d7cd18.jpg
IMG_20130113_101525_zpsb85aeaf9.jpg

Laatst bewerkt:
Allemachtig, liever jij dan ik :')
Op de moment is het ok... voel me niet moe ook niet super energiek op de moment. Is nu uur 32 dat ik het aan het doen ben. Met 1 sessie sport erbij. Begin dadelijk aan men 2de sessie. :p Nog 4 te gaan hierna voor ik weer kan reloaden. :p

Rundvlees
paprika
broccoli
kidneybonen
Champignon

Vanochtend brinta met melk en een zooi andere dingen waaronder rauwe cacao. Deze foto is niet van vandaag maar het is gewoon hetzelfde als wat ik vanochtend at:

Genoeg aan zo'n bordje? Daar kan Snorlex er toch wel 100 van op ? HAP

Ik vind kidneybonen er altijd zo vies uitzien. Ik zie dat je alleen gele paprika hebt?Als je kan kiezen zou ik alleen voor rode gaan, is gezonder. (groen het 'minst gezond' van de drie)

Rundvlees
paprika
broccoli
kidneybonen
Champignon

Ik vind de brinta er minder lekker uitzien dan het avondeten:o

semi cheat; 400/500 gr pittig gekruide kipfilet met wat ui in 2 grote pitabroodjes en sweet chili mango ananas <3

2ntzqbp.jpg

Jumbo, is btw van het merk GoTan (is wel een suikerbom, maar opvallend was dat deze minder suiker bevat dan de normale sweet chilie :) )

Wilde eerst normale sate maken, maar had geen trek in satesaus. En rijst. :D

z.jpg

Heb ik ook wel bere-veel zin in. :)

Verdomme, zonder die mango dinges eet ik vanavond precies dat.
(maar meer omdat ik as usual teveel kip heb gekruid en klaargemaakt en mijn vrouw ineens geen kip wil en de kleine kip stom vind omdat papa dat zoveel eet).

Maar wel lekkerrrrrrrrr

Verdomme, zonder die mango dinges eet ik vanavond precies dat.
(maar meer omdat ik as usual teveel kip heb gekruid en klaargemaakt en mijn vrouw ineens geen kip wil en de kleine kip stom vind omdat papa dat zoveel eet).

Maar wel lekkerrrrrrrrr
Als ik nu niks zeg ga je het verhaal herschrijven dat u vriendjes op hun trompet proberen te spelen maar zonder mij & de John niet kunnen? Ruikt naar falen, wil anders wel u kind kip lekker doen vinden voor een prikje. Zoals ze het in Holland zeggen eh... wat schuift dat.

Terug
Naar boven