Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan niet altijd feest zijn simpel eten... keto (iemand toevallig betere recepten, variabelerewant dag 2 en het valt me al tegen, vind het niet allemaal zo lekker die vettige boel.)
4 eieren ontbijt met zwarte koffie...
Mag geen koolhydraten met ketogeen dieet. ;-) Zit al aan de 25 gr tegen einde van dag zonder dat te doen.Je zou je omelet kunnen vullen met een groentemix, bijvoorbeeld simpele soepgroenten
Mag geen koolhydraten met ketogeen dieet. ;-) Zit al aan de 25 gr tegen einde van dag zonder dat te doen.
Op de moment is het ok... voel me niet moe ook niet super energiek op de moment. Is nu uur 32 dat ik het aan het doen ben. Met 1 sessie sport erbij. Begin dadelijk aan men 2de sessie.
Nog 4 te gaan hierna voor ik weer kan reloaden. 
Ik vind het er eigenlijk wel lekker uitzien! Zet mij dit maar voor en ik eet het zo voor je op!Gisterenavond gegeten (ja ziet er niet smakelijk uit maar het was heerlijk)
Rundvlees
paprika
broccoli
kidneybonen
Champignon
Met een mini beetje teriyaki honing saus

Gisterenavond gegeten (ja ziet er niet smakelijk uit maar het was heerlijk)
Rundvlees
paprika
broccoli
kidneybonen
Champignon
Vanochtend brinta met melk en een zooi andere dingen waaronder rauwe cacao. Deze foto is niet van vandaag maar het is gewoon hetzelfde als wat ik vanochtend at:
Rundvlees
paprika
broccoli
kidneybonen
Champignon
Rundvlees
paprika
broccoli
kidneybonen
Champignon
Vanochtend brinta met melk en een zooi andere dingen waaronder rauwe cacao. Deze foto is niet van vandaag maar het is gewoon hetzelfde als wat ik vanochtend at:

Heb ik ook wel bere-veel zin in.semi cheat; 400/500 gr pittig gekruide kipfilet met wat ui in 2 grote pitabroodjes en sweet chili mango ananas <3
![]()

Waar haal je die sweet chili mangosaus??semi cheat; 400/500 gr pittig gekruide kipfilet met wat ui in 2 grote pitabroodjes en sweet chili mango ananas <3
Als ik nu niks zeg ga je het verhaal herschrijven dat u vriendjes op hun trompet proberen te spelen maar zonder mij & de John niet kunnen? Ruikt naar falen, wil anders wel u kind kip lekker doen vinden voor een prikje. Zoals ze het in Holland zeggen eh... wat schuift dat.Verdomme, zonder die mango dinges eet ik vanavond precies dat.
(maar meer omdat ik as usual teveel kip heb gekruid en klaargemaakt en mijn vrouw ineens geen kip wil en de kleine kip stom vind omdat papa dat zoveel eet).
Maar wel lekkerrrrrrrrr