mesoectosaurus
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 589
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
..................het is zo moeilijk voor een karakteristiek figuur als ik om gewoon eens geloofd te worden.
maar JA
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben jij de jas van grap...................het is zo moeilijk voor een karakteristiek figuur als ik om gewoon eens geloofd te worden.
maar JA
baaal... ik heb geen jumbo....Jumbo, is btw van het merk GoTan (is wel een suikerbom, maar opvallend was dat deze minder suiker bevat dan de normale sweet chilie)

Die weten totaal niet waar jij het over hebt. Waar ik het over heb wel want die hebben hun pizza al wel eens gehad op een of andere dag om een of ander uur.Daar kan ik niet zelf over oordelen, vraag de rest maar.
Die weten totaal niet waar jij het over hebt. Waar ik het over heb wel want die hebben hun pizza al wel eens gehad op een of andere dag om een of ander uur.
Smakelijk met je kip bak nog maar 100 gr extra. Je kip gaat misschien kind lekker vinden op een bepaalde dag op een bepaald uur.
Als ik nu niks zeg ga je het verhaal herschrijven dat u vriendjes op hun trompet proberen te spelen maar zonder mij & de John niet kunnen? Ruikt naar falen, wil anders wel u kind kip lekker doen vinden voor een prikje. Zoals ze het in Holland zeggen eh... wat schuift dat.
Die weten totaal niet waar jij het over hebt. Waar ik het over heb wel want die hebben hun pizza al wel eens gehad op een of andere dag om een of ander uur.
Smakelijk met je kip bak nog maar 100 gr extra. Je kip gaat misschien kind lekker vinden op een bepaalde dag op een bepaald uur.
[Link niet meer beschikbaar]
Geen idee in welke dimensie jij zit dude
Mijn post is ook vriendelijk bedoelt...Goeie zin man ! Denk dat iedereen die wel snapt inderdaad.
Zullen we teruggaan naar het topic aangezien de eerste post vriendelijk bedoeld was.
bvd

Ik ook niet. xD Dacht dat ik met jogi picknickmanden ging uitdelen in die dimensie.[Link niet meer beschikbaar]
Geen idee in welke dimensie jij zit dude

je moet die kokosolie in de oranje plascic potjes kopen.
Lol... zal wel gewoon die kokos laten, moet dat spul niet hebben als het zo duur is. Die dingen groeien als gek en toch zo duur.je moet die kokosolie in de oranje plascic potjes kopen.
merk is volgens mij omega ofzo..
die zijn iets goedkoper en net zo goed.
of je moet 1 zo grote pot kopen, kost je dan wel 80 euro maar ben je in feite goedkoper uit

Dürüm kip met daarnaast 3 eieren (+salsa!) en een cottage cheese op werk.
http://i697.photobucket.com/albums/vv331/TTatsumaru/Food/IMG1928.jpg

dafuq is dat vlees? lijkt op een lap rund met pindakaas
offtopic: heeft iemand hier ooit brinta met water gegeten? (niet drinken, eten!?) vraag me af of dat te nassen is, maar durf me er iedere keer toch weer niet aan te wagen![]()
Ik kwam even niet op die woorden....maar idd.
---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 18:29 ----------
Waarom zijn zulke "slechte" dingen altijd zo lekker...........

effe simpel.
Aardappelparten in de schil uit de oven (300gr) met veel egyptische kebabsaus
salade met dressing van olijfolie en kruiden
groenteburger (vega daggie moet ook eens kunnen)
toe bakkie kwark met walnoten en honing