Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Daar kan ik niet zelf over oordelen, vraag de rest maar.
Die weten totaal niet waar jij het over hebt. Waar ik het over heb wel want die hebben hun pizza al wel eens gehad op een of andere dag om een of ander uur.

Smakelijk met je kip bak nog maar 100 gr extra. Je kip gaat misschien kind lekker vinden op een bepaalde dag op een bepaald uur.

Die weten totaal niet waar jij het over hebt. Waar ik het over heb wel want die hebben hun pizza al wel eens gehad op een of andere dag om een of ander uur.

Smakelijk met je kip bak nog maar 100 gr extra. Je kip gaat misschien kind lekker vinden op een bepaalde dag op een bepaald uur.

Goeie zin man ! Denk dat iedereen die wel snapt inderdaad.

Zullen we teruggaan naar het topic aangezien de eerste post vriendelijk bedoeld was.

bvd

Als ik nu niks zeg ga je het verhaal herschrijven dat u vriendjes op hun trompet proberen te spelen maar zonder mij & de John niet kunnen? Ruikt naar falen, wil anders wel u kind kip lekker doen vinden voor een prikje. Zoals ze het in Holland zeggen eh... wat schuift dat.

31618770.jpg

Geen idee in welke dimensie jij zit dude

Re: Post je meals! (pics!)

Cheatmeal!

Zalmlasagna, halve liter melk en boterkoekblokjes.

uploadfromtaptalk1363541150498.jpg

Goeie zin man ! Denk dat iedereen die wel snapt inderdaad.

Zullen we teruggaan naar het topic aangezien de eerste post vriendelijk bedoeld was.

bvd
Mijn post is ook vriendelijk bedoelt... :(

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 18:40 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Geen idee in welke dimensie jij zit dude
Ik ook niet. xD Dacht dat ik met jogi picknickmanden ging uitdelen in die dimensie. :)

anyway I'm off to eat.

je moet die kokosolie in de oranje plascic potjes kopen.
merk is volgens mij omega ofzo..
die zijn iets goedkoper en net zo goed.

of je moet 1 zo grote pot kopen, kost je dan wel 80 euro maar ben je in feite goedkoper uit
Lol... zal wel gewoon die kokos laten, moet dat spul niet hebben als het zo duur is. Die dingen groeien als gek en toch zo duur. :p

28ho9le.jpg

Lekker z'n cheatmeal op de zondag avond.

dafuq is dat vlees? lijkt op een lap rund met pindakaas :o

offtopic: heeft iemand hier ooit brinta met water gegeten? (niet drinken, eten!?) vraag me af of dat te nassen is, maar durf me er iedere keer toch weer niet aan te wagen :p

Jahoor doe het al jaren. Schep whey er doorheen en ff warm maken.

Ik heb een keer havermout met water gehad maar dat was niet te vreten. Brinta en havermout gaan lekker met melk bij mij :p

OT: heerlijk stuk biefstuk gehad net, met flink wat doperwten, en imdat het zondag is en driekwart jaar was lekker met friet. Was helaas te hongerig om een foto te maken. Nade hand mn standaard toetje. Volle yoghurt met appel muesli en kaneel.

effe simpel.
Aardappelparten in de schil uit de oven (300gr) met veel egyptische kebabsaus :lick:
salade met dressing van olijfolie en kruiden
groenteburger (vega daggie moet ook eens kunnen)
toe bakkie kwark met walnoten en honing
urkwp.jpg

effe simpel.
Aardappelparten in de schil uit de oven (300gr) met veel egyptische kebabsaus :lick:
salade met dressing van olijfolie en kruiden
groenteburger (vega daggie moet ook eens kunnen)
toe bakkie kwark met walnoten en honing

+1 voor de egyptische kebabsaus <3!
moet je nog bedanken voor de ovenideeen met aardappelen, gister is gedaan als lunch (rijst was op) en was best ok!

Terug
Naar boven