Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

+1 voor de egyptische kebabsaus <3!
moet je nog bedanken voor de ovenideeen met aardappelen, gister is gedaan als lunch (rijst was op) en was best ok!
Die saus is zoooo lekker! van Yil'driz!
enne graag gedaan! Zo zie je maar dat saaie niet lekkere aardappelen best nog kunnen smaken he! :D
Maar morgen denk ik hier weer pasta.. sporten morgen.

Zijn gekookte aardappels ook goed? (Wij eten dat als avondeten erg vaak thuis).
Oh, marina, volgende keer iets vaker die burger omdraaien haha :D

Gekookt is ook prima. Vind ik alleen minder lekker. Ben meer van de krokante korsten bij aardappelen. Tenzij ik hachee eet. dan prakken! :D
Gezien je wil bulken.. een flink stuk vlees er dan maar bij.. aardappelen zit niet bepaald veel in he...
tja.. de burger.. had de plaat van de aardappelen in mijn handen. Kon die niet zo snel neerleggen omdat die heet was en het aanrecht wat vol.. dus ja... vuur stond effe te hoog en kon niet op tijd ingrijpen. hahaha.. maar ja.. hij smaakte nog prima hoor!

@Ruudhehop
Ja ik eet vaak geel en rood maar ik wist niet dat de ene gezonder was dan de ander. Zal erop letten voortaan.
@BillTom
Te veel olie?

net 500gr tartaar met mango chutney :meal:
helaas geen pics

Een zelfgemaakte vanille ijs met chocoladesaus(door mijn neefje) en weer door mijn neefje gemaakte pizza. :)

ijs.jpg

pz.jpg

Haha bedankt. :P
Als je alles goed in orde hebt kan je van alles op een gezonde manier genieten

Brinta :D voor ontbijt.

SC20130318-102700-1.jpg

Magere melk, 1el appelstroop (we hadden geen honing meer, met honing is het lekkerder), kaneel, brinta, lijnzaad. Dit gekookt in een pan. Daarna 1 giant ass el pindakaas erin laten smelten, kokosrasp eroverheen, amandelen (met schaar in stukjes geknipt) en bananenschijfjes (1 banaan).

Magere melk, 1el appelstroop (we hadden geen honing meer, met honing is het lekkerder), kaneel, brinta, lijnzaad. Dit gekookt in een pan. Daarna 1 giant ass el pindakaas erin laten smelten, kokosrasp eroverheen, amandelen (met schaar in stukjes geknipt) en bananenschijfjes (1 banaan).

klinkt goed! ga ik in het weekend ook maar is proberen denk

Jaaa :) moet je doen. Als je er ook nog eens rauwe cacao (geen Nutella of chocolade repen) erin smelt (20gr of meer als je dat liever hebt) dan smaakt het naar chocoladepudding!

Ook eens proberen! Hoeveel lijnzaad en kokosrasp moet erin? En hoe duur is dat en waar kun je dat kopen?
(Kon het met googlen niet vinden helaas)
Alvast bedankt

En die eerste mix, moet je dat ook echt laten koken? Of gewoon in de pan tot het beetje warm is?

Zelf gemaakte loempia met kip, niet echt bb voedsel maar wel super lekker.

loempia 001.jpg

Ook eens proberen! Hoeveel lijnzaad en kokosrasp moet erin? En hoe duur is dat en waar kun je dat kopen?
(Kon het met googlen niet vinden helaas)
Alvast bedankt

En die eerste mix, moet je dat ook echt laten koken? Of gewoon in de pan tot het beetje warm is?

Het is zoooo lekker dus ik raad het je echt aan. En vooral met een reep 40gr rauwe cacao (ik gebruik vaak de helft), dan is het net warme pudding. Ik laat de rauwe cacao in de pan smelten en daarna doe ik de brinta erbij.

Ik doe altijd 1el lijnzaad en 1el kokosrasp, soms meer maar niet te veel. Sommige mensen vinden lijnzaad niet smaken maar ik proef het amper in de brinta!

Ik koop de rauwe cacao, lijnzaad en kokosrasp bij de Eko Plaza hier om de hoek. Bij de AH (een grote) hebben ze dat ook misschien en anders een andere winkel als Eko Plaza.

Ik doe idd in de pan tot het heet is maar niet kookt. En dan brinta erbij tot het een dik papje wordt!

Re: Post je meals! (pics!)

Ik laat de rauwe cacao in de pan smelten en daarna doe ik de brinta erbij

Ik doe idd in de pan tot het heet is maar niet kookt. En dan brinta erbij tot het een dik papje wordt!

Zonde van de rauwe chocola! Waarom niet met gewoon puur?

Terug
Naar boven