MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Enkele dagen geleden had ik hier ook eens zo'n pot Breyers ijs gevonden. Jammer genoeg laat de structuur wat de wensen over, vond het veel te fel afbrokkelen. Geef mij dan maar m'n pot Ben & Jerry's :p I'll make it fit :p

Als je 'm even 10 minuutjes buiten de vriezer zet, is 'ie veel smeuïger...Ik vond namelijk hetzelfde, dat in diepbevroren toestand, het te veel brokkelde...

Ooooh :):heart:

Lekker bezig Sanca.....zat er geen condoom bij? :p @Sanca :D:D thnxs

Laatst bewerkt:
.

IMG_20180613_130605.jpg

Enkele dagen geleden had ik hier ook eens zo'n pot Breyers ijs gevonden. Jammer genoeg laat de structuur wat de wensen over, vond het veel te fel afbrokkelen. Geef mij dan maar m'n pot Ben & Jerry's :p I'll make it fit :p

Moet je het even 15 min buiten de vriezer laten staan, dan is de structuur echt geweldig

Edit:
Als je 'm even 10 minuutjes buiten de vriezer zet, is 'ie veel smeuïger...Ik vond namelijk hetzelfde, dat in diepbevroren toestand, het te veel brokkelde...

Ah jij gaf ook al de tip :)

Misschien ligt het aan mijn browser, maar ik zie die pics niet. Heb dit probleem bij enkele pics die gepost worden. Ik zie nu ik je bericht citeer wel dat de pics naar je insta gelinkt zijn. Is dit soms niet openbaar zichtbaar?

ik zie hem wel.

Oke, die zien er echt overheerlijk uit! Zelf gemaakt? drool:

Ja ze zijn heel makkelijk zelf te maken. In no time klaar
Moet alleen wel zorgen dat je de tonijn mega goed uit laat lekken anders zijn ze te vochtig.
Heb nu ipv panneermeel teff gebruikt maar denk dat ik in het vervolg misschien kikkererwten of een gepureerde aardappel zou gebruiken om de burgers beter te binden.
En misschien ook tonijn op waterbasis ipv olie

tunna zucchini patties.jpg

Misschien ligt het aan mijn browser, maar ik zie die pics niet. Heb dit probleem bij enkele pics die gepost worden. Ik zie nu ik je bericht citeer wel dat de pics naar je insta gelinkt zijn. Is dit soms niet openbaar zichtbaar?

Duh, dan zijn ze al opgegeten. :roflol:

Terug
Naar boven