XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Is wel al bewezen dat planten evengoed stress hebben en bladeren etc afsterven of verwelken als men niet aardig tegen hen is... Waarom hen dan opeten ??
Zouden we niet inderdaad elkaar een touw kado doen en ons allemaal ophangen ?
Maar dan is de vraag of dat touw dan van hennep of van plastic mag zijn ?
PS: ben geen hater hoor, ben zelf nog vegetariër geweest, meer dan 8j,echter niet om ethische redenen, ondertussen eet ik wel weer lekker alles...
Uiteindelijk veroorzaakt ik nog steeds minder "plantenleed" (ha ha) dan iemand die vlees eet.

Is wel al bewezen dat planten evengoed stress hebben en bladeren etc afsterven of verwelken als men niet aardig tegen hen is... Waarom hen dan opeten ??

Het verschil zit hem in het hebben van een centraal zenuwstelsel, hersens en zelfbewustzijn. Planten kunnen wel reageren op een stimulus, maar hebben de genoemde zaken niet.

Dat is een vrij lastige opgave voor veel mensen. Vleeseters haten de niet vleeseters en omgekeerd.. geloofsovertuigingen de ene is nog slechter dan de ander... seksuele Aard.... en ga zo maar door. De leefbaarheid wordt er in ieder geval niet beter op

Ik vind iedereen lief die mij lief vindt en niet probeert te indoctrineren.

Overigens ben ik een vleesetende vegetarische arheïstische joodse christenmoslim homofiele multigender met een steeds veranderende huidskleur en lesbische neigingen.

Ik vind juist dat veganisten vaak onredelijk bejegend worden. Beetje hetzelfde als bodybuilders die hun rijst/kip/broccoli moeten verantwoorden naar mensen die liever dagelijks een zak chips leegvreten. Waarschijnlijk omdat ze die levenstijl zien als een aanval op hun eigen levenstijl.

Maar dat is toch heel vaak zo, als iemand niet volgens de "regels" leeft. Dan kun je daar behoorlijk op aangekeken worden of zelfs gesproken. Hoe vaak ik commentaar krijg over mijn tatoeages/piercings, bekend en onbekend heeft daar gewoon een mening over en laat die soms ook duidelijk weten. Vaak hebben mensen niet door dat dat heel kwetsend kan overkomen en ik vraag me op dat soort momenten dan ook echt af wie er meer normen en waarden en respect heeft. Ik bedoel ik zal nooit iemand ongevraagd gaan vragen waarom hij of zij voor bepaalde keuzes in het leven kiest... of zelfs nog erger iemand gaan beledigen over die keuzes. Maar tegenwoordig willen mensen alleen maar constant discussies uitlokken en opzoeken... hun gelijk halen, imo is dat soort mensen negeren de beste optie

Ik zal mensen dan ook nooit lastig gaan vallen met waar ik voor sta of in geloof. Ze kiezen er uiteindelijk zelf voor op welke manier ze willen leven, willen ze dat omgooien komen ze vanzelf wel.. leef en laat leven

Sinds mijn Carb Nite dieet haat ik alle carb eters ;) zero carbs lijkt mij voor vegans mission impossible

Zero carbs. Dus je eet geen groenten?

Zero netto carbs idd: kh - vezels dus

.

IMG_20180612_183932.jpg

Enkele dagen geleden had ik hier ook eens zo'n pot Breyers ijs gevonden. Jammer genoeg laat de structuur wat de wensen over, vond het veel te fel afbrokkelen. Geef mij dan maar m'n pot Ben & Jerry's :p I'll make it fit :p

Terug
Naar boven