AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Even serieus; Eet je ook geen vis? Garnaaltjes zouden hier namelijk volgens mij heerlijk door zijn...Mijn schoonzus is (zegt ze) vegetariër, maar eet wel af en toe een visje...dus dan is ze eigenlijk geen vegetariër :D
Ik ben geheelonthouder. Af en toe neem ik wel een glaasje wijn bij het eten, heel soms een speciaal biertje.

Ze zijn uitgestorven om een reden e :(
Wat is die reden dan en wie heeft daartoe besloten? Ik denk dat je oorzaak bedoelt.
Het verschil tussen reden en oorzaak is niet zo moeilijk | De Volkskrant

Lunch voor morgen: eitje met ham en tomaat uit de oven, lente-ui erop en worteltjes, komkommer en sla.

Lunch16.jpg

Aaah, ik kan er niet tegen. Reden-oorzaak, omdat-doordat, als-dan, hun-zij, word-wordt. Waarom kunnen mensen niet gewoon Nederlands typen?

Maar wat is nou de reden dat dino's zijn uitgestorven?

Inderdaad. Laat ieder gewoon in zijn/haar waarde. Wordt de wereld een stuk beter van.

Dat is een vrij lastige opgave voor veel mensen. Vleeseters haten de niet vleeseters en omgekeerd.. geloofsovertuigingen de ene is nog slechter dan de ander... seksuele Aard.... en ga zo maar door. De leefbaarheid wordt er in ieder geval niet beter op

Dat is een vrij lastige opgave voor veel mensen. Vleeseters haten de niet vleeseters en omgekeerd.. geloofsovertuigingen de ene is nog slechter dan de ander... seksuele Aard.... en ga zo maar door. De leefbaarheid wordt er in ieder geval niet beter op
Maar wij houden wel allemaal van jou toch?

:whiteknight:

• Like
Waarderingen: BB_
Dat wel, maar het zou wel "minder barbaars" en milieu vriendelijker zijn, ookal zijn het meer doden. Mijn mening, gewoon niks dierlijk eten, problem solved :').

Is wel al bewezen dat planten evengoed stress hebben en bladeren etc afsterven of verwelken als men niet aardig tegen hen is... Waarom hen dan opeten ??
Zouden we niet inderdaad elkaar een touw kado doen en ons allemaal ophangen ?
Maar dan is de vraag of dat touw dan van hennep of van plastic mag zijn ?
PS: ben geen hater hoor, ben zelf nog vegetariër geweest, meer dan 8j,echter niet om ethische redenen, ondertussen eet ik wel weer lekker alles...

• Like
Waarderingen: BB_
Ik vind juist dat veganisten vaak onredelijk bejegend worden. Beetje hetzelfde als bodybuilders die hun rijst/kip/broccoli moeten verantwoorden naar mensen die liever dagelijks een zak chips leegvreten. Waarschijnlijk omdat ze die levenstijl zien als een aanval op hun eigen levenstijl.

Terug
Naar boven