sjeeb
Cool Novice
- Waardering
- 355
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 11%
En niet zo'n beetje ook
Thanks!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En niet zo'n beetje ook
Thanks!Zero sleept mij door mijn cut.Come on guys....leuk dat eten maar zonder coke zero geen karma hoor. Of zullen we een topic openen “show your zero”? Nomen als mod.![]()

Die zit naast elke meal.. en extra. Zeker wel zo'n twee liter per dagCome on guys....leuk dat eten maar zonder coke zero geen karma hoor. Of zullen we een topic openen “show your zero”? Nomen als mod.![]()

Daarom heb ik mijn eigen drinken bij me
. Alhoewel ik Pepsi Max ook prima vind, had laatst met gembersmaak, dat was wel apart.Ben je aan het cutten?

Die zit naast elke meal.. en extra. Zeker wel zo'n twee liter per dag![]()

Come on guys....leuk dat eten maar zonder coke zero geen karma hoor. Of zullen we een topic openen “show your zero”? Nomen als mod.![]()
Ja, ik ben aan het cutten i.v.m. wedstrijdprep. Rijst, bami, nasi etc. eet ik overigens altijd met stokjes, je leert het vrij snel. In de cut is het fijn, omdat je langzamer en minder grote happen eet.Ben je aan het cutten?
Als ik met stokjes eet dan krijg ik echt niets binnen.![]()
Tja!!! chocolate is a girls best friend.....alleen 's morgens dan ok?Dit zijn de ontbijtjes.. vandaag gaan we voor een ander soort pasta
![]()