- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hopelijk smaakt het beter dan dat het er uitziet.Standaard Brinta met bosvruchten, eieren en ei-eiwit eens op een andere manier bereid voor de verandering.
![]()
Men noemt dat proteine poeder. Smaakt in ieder geval niet droog. Was lekker.Droogt de sojamelk zo snel op met dit weer? Lijken erg droog toch?
Dit zijn de ontbijtjes.. vandaag gaan we voor een ander soort pasta
![]()
Ik kots het uit, zodat ik het nog een tweede keer kan eten.
Wel een erg kut leven als je geen 400 kcal aan iets lekkers in je macros kan fittenHow do you fit that in yo macro's :O. Ik mis mijn duo penotti op crackers.

Heel milieubewust inderdaad.Ik kots het uit, zodat ik het nog een tweede keer kan eten.
Ik noem het echter liever ''voorproeven'' fijn-proeven en herkauwen voor het verteerproces in werking treedIk kots het uit, zodat ik het nog een tweede keer kan eten.
Wel een erg kut leven als je geen 400 kcal aan iets lekkers in je macros kan fitten![]()
.
) 

Wat heeft iedereen toch met dat 'wat een kutleven'. Ik eet gewoon clean volgens mijn schema zonder cheat en mijn leven is prima. Ik heb geen lekkernijen nodig om gelukkig te worden.Wel een erg kut leven als je geen 400 kcal aan iets lekkers in je macros kan fitten![]()
Ik heb het meer over het feit dat hij geen 400 calorieën over heeft om iets te eten wat hij blijkbaar lekker vindt.Wat heeft iedereen toch met dat 'wat een kutleven'. Ik eet gewoon clean volgens mijn schema zonder cheat en mijn leven is prima. Ik heb geen lekkernijen nodig om gelukkig te worden.