AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Garnalenomelet met groenten.
IMG_20180729_165148.jpg

Ik heb het meer over het feit dat hij geen 400 calorieën over heeft om iets te eten wat hij blijkbaar lekker vindt.
Heb ik niet, dan wordt mijn coach boos.:laugh:
Zeker nu in de prep, ik moet mij gewoon aan mijn schema houden (en terecht), dus doe dat ook. Alles voor het maximale resultaat. Arnold is ook geen Mr. Olympia geworden met een IIFIYM-dieetje.

O, en ik vind alles lekker. Zeker nu in de cut, als ik mag eten ben ik al blij:d.
Enkel cola zero voeg ik toe voor de 'lekkerheid' en een light sausje en kruiden.
:pepsi:

Heb ik niet, dan wordt mijn coach boos.:laugh:
Zeker nu in de prep, ik moet mij gewoon aan mijn schema houden (en terecht), dus doe dat ook. Alles voor het maximale resultaat. Arnold is ook geen Mr. Olympia geworden met een IIFIYM-dieetje.
Jezus gast, we weten het inmiddels. Je zit in een wedstrijdprep en je hebt een coach. Je hebt het nu wel vaak genoeg gezegd.

Bovendien als ik kijk naar een Calum von Moger, dan is een IIFYM-dieetje prima.

Jezus gast, we weten het inmiddels. Je zit in een wedstrijdprep en je hebt een coach. Je hebt het nu wel vaak genoeg gezegd.

Helaas heb ik niet zulke goede genen en zal ik het daar niet mee redden.
Sorry, ik wist niet dat ik het zo vaak had gezegd, ik zal het er niet meer over hebben. Als je mijn post niet boeiend vindt, kun je deze trouwens ook gewoon negeren. Als IIFIYM voor mensen werkt, is dat helemaal prima en ik zal daar ook echt niet negatief op reageren; ik kijk met veel plezier hier naar de foto's van lekker eten. Ik hoor echter regelmatig opmerkingen als 'wat een kutleven heb je dan' als iemand wel clean en strikt eet zonder cheaten of IIFIYM. Moet iedereen toch lekker zelf weten. Al die negativiteit...

Foto's en trainingen posten ben ik ook al mee gestopt, want er zijn altijd mensen die moeten proberen je te demotiveren.

Maar, je hebt gelijk, Calum von Moger heeft een bizarre fysiek, Arnold 2.0.
:flexbiceps:

Ik IIFYM ook en bezig met hard cutten momenteel. Morgen lkkr broodjes ei, gepaneerde kippendij, fruit en moar hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng.

Volgens mij is er al vaak zat bewezen dat je prima contest ready kan komen met IIFYM. Zolang je maar goed kan plannen. Vandaag heb ik een 1400 kcal dag die ik de dag van te voren heb ingevuld met iifym. Morgen weer 2700 die ook al ingevuld staat. Zo moeilijk is het allemaal niet.

ot:
ea0c24afb625a9bc7e4f9336ce08ccf9.png

kutleven

Foto’s van je progressie blijven welkom Bert, je werkt er hard voor.

Foto’s van je progressie blijven welkom Bert, je werkt er hard voor.
Nee, die post ik niet meer, nadat ik laatst reacties kreeg als 'nog 14 weken? Dat is niet best' en 'waarom ga je een wedstrijd doen, dan eindig je straks als een mager hoopje van 80 kg'. Dat soort negativiteit helpt mij niet in de wedstrijdprep. Ik de gym krijg ik gelukkig positieve reacties en reageert er niemand kut. Op internet is het ook zo lekker gemakkelijk natuurlijk. Ik vraag me af of die lui zelf ooit een wedstrijd hebben gedaan. Zo ja, zouden ze zelf wel moeten beseffen dat in de prep voor je eerste wedstrijd niemand gebaat is met negativiteit en dat dat je mindset niet ten goede komt. Zo nee, waar praten ze dan over.

Feedback of opbouwende kritiek is prima, zolang ik er wat mee kan.

Kritisch en objectief zijn is wat andere mensen wel kunnen. Maar we'll see, verras ons.

Schilderijtje zeg.

Laatste keer met slingers werd ik 3 jaar in de jilla*1 gegooid, daar ben ik mooi van genezen.

*1: geleerd van een geband lid. Verhaal is ook onzin, had van hetzelfde lid kunnen zijn.

Om nog even op terug te komen, misschien heb je wel gelijk. Ik had het zelf niet zo door, maar als ik irritant word moet je gewoon even een berichtje sturen, dan is het voor mij een prima trigger dat ik op moet houden met zeiken :D. In dat geval bedankt voor de feedback.
Ziet er goed uit, maar dit is nog wel te weerstaan. Nergens problemen mee, maar chocopastapics gaan echt te ver. :drool:

Om nog even op terug te komen, misschien heb je wel gelijk. Ik had het zelf niet zo door, maar als ik irritant word moet je gewoon even een berichtje sturen, dan is het voor mij een prima trigger dat ik op moet houden met zeiken :D. In dat geval bedankt voor de feedback.

Ziet er goed uit, maar dit is nog wel te weerstaan. Nergens problemen mee, maar chocopastapics gaan echt te ver. :drool:
In voor prep log! ;)

Terug
Naar boven