- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd...
Thaise rode curry met biefstuk op authentieke wijze
Een bord soort van Turkse gevulde broodjes (genaamd pogaca), van mijn lieve Turkse buurvrouw.![]()
Gevuld met penir?(turkse witte kaas, soort fetah)Een bord soort van Turkse gevulde broodjes (genaamd pogaca), van mijn lieve Turkse buurvrouw.![]()

Gevuld met penir?(turkse witte kaas, soort fetah)
Ze zijn zo lekker! ik heb ze ook wel eens in Turkije gegeten en ook van een Turkse collega. Das smullen! liefst met een lekker glas ayran erbij!![]()

Ja dat is (zijn) ze zeker, krijg wel vaker wat wanneer ze iets speciaals maken.Mensen onderschatten curry's. SRS.
Smakelijk !
---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 18:13 ----------
Gastvrij zeg. Zo kregen wij laatst gebak omdat onze dochter jarig was (hadden ze gezien door de versieringen binnen) van een irakees gezin. (geen jokes pls). Super ! Ontzettend zoet maar wel geweldig van die mensen. (overigens ook van mijn leeftijd die mensen).
Hoeft dus niet altijd zo te zijn als afgeschilderd wordt in de media
ik geef ook altijd eten aan me buren, maar dan spuit ik er van te voren wel even in. nu hebben me buren allemaal aids :$

FF filmpje aan het kijken maar denk dat ik daarna mijn recept post voor rode curry met biefstuk/ossenhaas/kip.
Echt zo gruwelijk lekker en gezond!

Zou nooit iets aannemen van buren en vooral al geen allochtonen, zijn niet bepaald de meest hygienische mensen.
Jij bent ook niet de meest sociale, precies.