AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Let vooral op de nieuwe onderlegger.

image.jpg

Ik eet echt super vaak koude rijst, niks mis mee

Ongeveer 120gram pasta, 1 blikje tonijn op water en een paprika

[afbeelding niet meer beschikbaar]

En mn standaard toetje. 150ml volle yoghurt, 1 appel, wat vruchten muesli en kaneel

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Thaise rode curry met biefstuk op authentieke wijze

curry.jpg

rode curry.jpg

Een bord soort van Turkse gevulde broodjes (genaamd pogaca), van mijn lieve Turkse buurvrouw. :)

pogaca1[1].jpg

Thaise rode curry met biefstuk op authentieke wijze

Mensen onderschatten curry's. SRS.

Smakelijk !

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 18:13 ----------

Een bord soort van Turkse gevulde broodjes (genaamd pogaca), van mijn lieve Turkse buurvrouw. :)

Gastvrij zeg. Zo kregen wij laatst gebak omdat onze dochter jarig was (hadden ze gezien door de versieringen binnen) van een irakees gezin. (geen jokes pls). Super ! Ontzettend zoet maar wel geweldig van die mensen. (overigens ook van mijn leeftijd die mensen).

Hoeft dus niet altijd zo te zijn als afgeschilderd wordt in de media

Gevuld met penir?(turkse witte kaas, soort fetah)
Ze zijn zo lekker! ik heb ze ook wel eens in Turkije gegeten en ook van een Turkse collega. Das smullen! liefst met een lekker glas ayran erbij! :lick:

Gevuld met penir?(turkse witte kaas, soort fetah)
Ze zijn zo lekker! ik heb ze ook wel eens in Turkije gegeten en ook van een Turkse collega. Das smullen! liefst met een lekker glas ayran erbij! :lick:

Ja gevuld met witte kaas. Ik hou echt van die Turkse deeg gerechten, oa. pogaca, gozleme, kiymali pide etc. Heerlijk :D

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 18:38 ----------

Mensen onderschatten curry's. SRS.

Smakelijk !

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 18:13 ----------

Gastvrij zeg. Zo kregen wij laatst gebak omdat onze dochter jarig was (hadden ze gezien door de versieringen binnen) van een irakees gezin. (geen jokes pls). Super ! Ontzettend zoet maar wel geweldig van die mensen. (overigens ook van mijn leeftijd die mensen).

Hoeft dus niet altijd zo te zijn als afgeschilderd wordt in de media
Ja dat is (zijn) ze zeker, krijg wel vaker wat wanneer ze iets speciaals maken.

Turks eten is zalig!!! en inderdaad gozleme.. en kaymali pide het is zo lekker! evenals de Lahmacun! wat velen onder ons eten en niet onder die naam kennen! Soms smacht ik gewoon terug naar die vakantie in Turkije! :)

Zou nooit iets aannemen van buren en vooral al geen allochtonen, zijn niet bepaald de meest hygienische mensen.

ik geef ook altijd eten aan me buren, maar dan spuit ik er van te voren wel even in. nu hebben me buren allemaal aids :$

+1! ben benieuwd of hij op mijn recept lijkt! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.399
Recentelijk dit gedaan met een vriend als post workout meal :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jezus daar kan ik een hele dag, of zelfs twee dagen op leven man ;')
Hoeveel kcal vreet jij op een dag naar binnen?

Terug
Naar boven