AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Jij durft tenminste pics te posten. Veel forumleden niet (waaronder ondergetekende :D). Afzeiken is altijd makkelijk.

• Like
Waarderingen: BB_
Om nog even op terug te komen, misschien heb je wel gelijk. Ik had het zelf niet zo door, maar als ik irritant word moet je gewoon even een berichtje sturen, dan is het voor mij een prima trigger dat ik op moet houden met zeiken :D. In dat geval bedankt voor de feedback.

Ziet er goed uit, maar dit is nog wel te weerstaan. Nergens problemen mee, maar chocopastapics gaan echt te ver. :drool:
Hey Bert. Waarom al die excuses? Je hebt toch helemaal niks verkeerd gedaan? Integendeel. Je probeert steeds weer positieve berichten te posten, en dat is altijd welgekomen op dit forum. Houden zo! En veel succes bij je challenge!

Ik ben ook wel in voor een bert log. Zeker gezien je natty bent en 100% dedicated bent ookal heb je uitstapjes richting sauna en ben je de grootste grammar nazi.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik ben ook wel in voor een bert log. Zeker gezien je natty bent en 100% dedicated bent ookal heb je uitstapjes richting sauna en ben je de grootste grammar nazi.
Ik heb ooit gelogd en vorig jaar aan de contest meegedaan. Nu niet echt meer de behoefte en tijd en bovendien de afspraak met mijn coach dat ik schema's niet verspreid.

Where are the carbs? :p

C5058A3B-029F-475B-AEA1-A7C291453B29.jpeg

Ik ben ook in voor @Bert preplog :D

Laat mensen die willen zeiken lekker zeiken. Uiteindelijk doe je het voor jezelf :D. En ik vind het persoonlijk belangrijker dat mensen die dichtbij je staan je complimenten geven, of zelfs kritiek, dan internethelden die je nooit hebt gezien en eigenlijk helemaal niet weten wie jij bent.

Ik bedoel als ik :D:D:D:D:D:D:D:D in mijn log zet denkt iedereen dat ik t*fus blij ben terwijl ik misschien wel als een zombie door het leven ga die er doorheen zit.

Just saying. Ik zou gewoon lekker doen wat je zelf wilt, maar ben wel benieuwd! :P

Ik ben ook in voor @Bert preplog :D

Laat mensen die willen zeiken lekker zeiken. Uiteindelijk doe je het voor jezelf :D. En ik vind het persoonlijk belangrijker dat mensen die dichtbij je staan je complimenten geven, of zelfs kritiek, dan internethelden die je nooit hebt gezien en eigenlijk helemaal niet weten wie jij bent.

Ik bedoel als ik :D:D:D:D:D:D:D:D in mijn log zet denkt iedereen dat ik t*fus blij ben terwijl ik misschien wel als een zombie door het leven ga die er doorheen zit.

Just saying. Ik zou gewoon lekker doen wat je zelf wilt, maar ben wel benieuwd! :P
mensen van tegenwoordig zijn standaard tyfusblij. Dat schijnt zo te horen in dit land.

Ik ben perzikjesblij. Dat klinkt veel vriendelijker.

Beetje zurig. Peertjesblij mag ook. Perzikjesblij blijft mijn favoriet.

Lekker hoor !!

Je cola zero verdwijnt steeds verder op de achtergrond:o.

Hé daar is #askbuthurt ook weer.

Terug
Naar boven