Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

ik begrijp kamperen niet , heb een prijzig bed thuis staan ga echt niet op een foam matras liggen of in een caravan for that matter

Ik zit echt in een luxe caravan.. tv, airco en perfecte bedden.. maar poepen op zon toiletje en hem dan moeten legen... mwah... dan toch maar met die wc rol rennen

7167C980-FEB8-44CD-8E53-064B440BC1F4.jpeg

IMG_20180809_205452_073.jpg

200 gram zalm op huid
250 gram aardappels gebakken met aardappelkruiden

Tip voor als je je aardappeltjes nooit perfect gebakken krijgt. Bij de lidl heb je doosjes met aardappel in margarine. Deze zijn al gegaard dus hoeven alleen nog maar even krokant gebakken te worden. Weliswaar beetje vetten dan maar nog steeds slechts 95 kcal/100 gram
DDpUkdqXUAEBBdK.jpg

IMG_20180809_205452_073.jpg

200 gram zalm op huid
250 gram aardappels gebakken met aardappelkruiden

Tip voor als je je aardappeltjes nooit perfect gebakken krijgt. Bij de lidl heb je doosjes met aardappel in margarine. Deze zijn al gegaard dus hoeven alleen nog maar even krokant gebakken te worden. Weliswaar beetje vetten dan maar nog steeds slechts 95 kcal/100 gram
DDpUkdqXUAEBBdK.jpg

Die gaan we binnekort is uitproberen!

Ontbijtsmoothie:
Melk halfvol 400 ml - (Bevroren) aardbei (150 gram) - Havermout (40 gram) - Banaan - Whey (Perfect Xxl) 30 gram

Kcal: 632
Proteïne: 46 gram
Kh: 85 gram
Vetten: 11 gram

Verhoudingen aan te passen op basis van eigen macros

A94371FF-9272-4DAF-8307-0A2E272CCCEA.jpeg

Ik maak geen grappen over je moeder, maar over je gebrek aan kennis van de Nederlandse taal ;)

Dude, de enige die commentaar heeft op mijn post ben jij, de rest van het forum begrijpt precies wat ik bedoel dus kennelijk heb je moeite met begrijpend lezen.
En kap gewoon met je gemiereneuk en ga over iemand anders rug grappig doen.;)

Dude, de enige die commentaar heeft op mijn post ben jij, de rest van het forum begrijpt precies wat ik bedoel dus kennelijk heb je moeite met begrijpend lezen.
Met het verkeerde been uit bed gestapt meneer? Of lag er een man naast je deze morgen :trollface:

Net als de andere forum gebruikers heb ik geen moeite te begrijpen wat je bedoelt.

Dat we begrijpen wat je bedoelt, betekent niet dat wat je schrijft ook correct is. ik wijs je daarop aan de hand van jouw voorbeeld en vervolgens schiet jij half uit je slof...

Lijkt me verstandig om vandaag een snicker te eten.

Net als de andere forum gebruikers heb ik geen moeite te begrijpen wat je bedoelt.

Dat we begrijpen wat je bedoelt, betekent niet dat wat je schrijft ook correct is. ik wijs je daarop aan de hand van jouw voorbeeld en vervolgens schiet jij half uit je slof...

Lijkt me verstandig om vandaag een snicker te eten.

Zucht.
Dat wat ik schrijf is correct, jij maakt de denkfout uit te gaan van ouders als zijnde 2 afzonderlijke participanten, hoewel dit nergens vermeld wordt en ook nergens uit valt af te leiden.Dat ouders logischerwijs meerdere personen zijn doet hier absoluut niet ter zake, het gaat erom dat ik middels het woordje 'kan' aangeef dat ik het over m'n (overigens imaginairy) vriendin heb in voornoemd zinsverband.
Neem anders een dextrootje.

Terug
Naar boven