- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
je vrouw schijt niet en je ouders neuken niet zoiets was het toch
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik begrijp kamperen niet , heb een prijzig bed thuis staan ga echt niet op een foam matras liggen of in een caravan for that matter

![]()
200 gram zalm op huid
250 gram aardappels gebakken met aardappelkruiden
Tip voor als je je aardappeltjes nooit perfect gebakken krijgt. Bij de lidl heb je doosjes met aardappel in margarine. Deze zijn al gegaard dus hoeven alleen nog maar even krokant gebakken te worden. Weliswaar beetje vetten dan maar nog steeds slechts 95 kcal/100 gram
![]()
In wat van de twee dan?
Poepseks.

Lijkt me logisch anders had er wel gestaan 'kunnen er wat van'.![]()
Nee dat is een denkfout.
Als het om seks gaat kan ook alleen één van de participanten er goed in zijn.
Je moeder die er 'wat van kan', kan dus betrekking hebben op beide.
Bullshit bro.
En kappen met debiele grappen over m'n moeder.

Ik maak geen grappen over je moeder, maar over je gebrek aan kennis van de Nederlandse taal![]()

Met het verkeerde been uit bed gestapt meneer? Of lag er een man naast je deze morgenDude, de enige die commentaar heeft op mijn post ben jij, de rest van het forum begrijpt precies wat ik bedoel dus kennelijk heb je moeite met begrijpend lezen.
En kap gewoon met je gemiereneuk en ga over iemand anders rug grappig doen.![]()

Dude, de enige die commentaar heeft op mijn post ben jij, de rest van het forum begrijpt precies wat ik bedoel dus kennelijk heb je moeite met begrijpend lezen.
En kap gewoon met je gemiereneuk en ga over iemand anders rug grappig doen.![]()
Net als de andere forum gebruikers heb ik geen moeite te begrijpen wat je bedoelt.
Dat we begrijpen wat je bedoelt, betekent niet dat wat je schrijft ook correct is. ik wijs je daarop aan de hand van jouw voorbeeld en vervolgens schiet jij half uit je slof...
Lijkt me verstandig om vandaag een snicker te eten.