MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (1 bezoeker)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

75gr volkoren pasta, 125gr gegrilde zalm, zelfgemaakte pesto en wat 4% vg room. Afwerken met fijngesneden zongedroogde tomaatjes en parmezaan.

WP_20180811_20_47_08_Pro.jpg
 
Bijna net zo lekker als aardappel kroketjes.
deze gaan alleen perfect in de oven, aardappelkroketjes worden niet egaal bruin :(
 
gegrilde kipfilet in tomaten saus en witte rijst , langzaam kijk ik uit naar het einde van deze cut
 
gegrilde kipfilet in tomaten saus en witte rijst , langzaam kijk ik uit naar het einde van deze cut
Dat klinkt nog beter dan mijn maaltijden. 2x per dag 50 gram rijst - 300 gram panga/kabeljouw - 200 gram broccoli/asperges. Geen kip meer, geen saus, niet eens meer een boterham met pindakaas. :roflol:
Nog 5 weken...
Ik ga stuk in dit topic bij het zien van al die foto's.
 
Gisteren een keertje niet op de kcal gelet en tijdens de bbq gegeten zonder enige remming.

2x spare ribs
1x kip spies
1x grote kotelet
1x krakauer worst
1x spek

Aardappel salade, koolsalade, cous cous salade, zoete aardappel chorizo salade, feta salade, pasta salade. Plus wat saus en brood.

In de ochtend. 2 kilo zwaarder dan normaal :)
 
Dat klinkt nog beter dan mijn maaltijden. 2x per dag 50 gram rijst - 300 gram panga/kabeljouw - 200 gram broccoli/asperges. Geen kip meer, geen saus, niet eens meer een boterham met pindakaas. :roflol:
Nog 5 weken...
Ik ga stuk in dit topic bij het zien van al die foto's.
kabeljauw , je begint te verslappen :P
 
Dat klinkt nog beter dan mijn maaltijden. 2x per dag 50 gram rijst - 300 gram panga/kabeljouw - 200 gram broccoli/asperges. Geen kip meer, geen saus, niet eens meer een boterham met pindakaas. :roflol:
Nog 5 weken...
Ik ga stuk in dit topic bij het zien van al die foto's.
Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom zelfs geen kip meer?
 
Je weet toch die 10kcal per 100g verschil tussen panga en kipfilet gaat het verschil maken.
 
Srs? Of ga je voor de dunne huid :cool:
Als het alleen maar om de kcals zou gaan, kun je net zo goed IIFIYM eten. Nee, ik volg gewoon het schema dat mijn coach mij opdraagt, lekker gemakkelijk. Ik heb daar vertrouwen in en weet dat overal een gedachte achter zit. Hij heeft genoeg mensen op het podium gezet.
 
Back
Naar boven