MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Kipfile, rijst, ingelegde groenten en verse pita.
2018-09-14 08.18.49 1.jpg

Gisteren was vrij terughoudend, vandaag 4 muffins, 300 rijst, asperges, witvis, eieren, ei-eiwit, shitload rijstwafels met jam, 100 bambix en nog e.e.a dat ik vergeet. Ik heb de macro's niet berekend en ga ik bewust niet doen. Vanmiddag hadden we laatste posing en toen heb ik mijn schema t/m morgenochtend doorgekregen. Morgenvroeg veel pannenkoeken met bacon en stroop en 8 uur in Rotterdam zijn. Daar hoor ik wel of ik nog wat mag eten/drinken t/m de middag. Nu relaxen en eten.
Wat weerhoud je? Jij kan het hebben :D. Ik eet grootste deel van het jaar best clean en nu eindelijk muffins en pannenkoeken :).

Foutje, was voor jou bedoeld. Zal de spanning wel zijn.
Denk dat je het eerder voor Natty bedoelde?

Alles wat jij noemt kan ik niet eten door mijn allergieeen :( .... I wish... dat ik het kon eten... dat is echt een droom en helaas blijft dat een droom... :sad:

2uza4x3.gif

Garnalen in pittige tomaatknoflooksaus met op de huid gebakken zalm, sla, cola 0.
Aparte combi maar de garnalen moesten eigenlijk met pasta als voorgerecht, helaas pasta te lang laten koken dus dan maar zo.

Prikken die naalden niet in je gehemelte dan?

Gisterenavond na de wedstrijd naar de Mac gegaan. Ik ben normaal echt anti-fastfood en was daar al jaren niet geweest, maar het was traditie en ik vond alles best, aangezien ik megatrek had. Ik moet zeggen, het viel niet tegen. Zo'n angus burger, miniwrap kip sweet chili en een salade met kip, dus dat was best netjes als 'cheat' na de wedstrijd. Heel de dag bijna niks gedronken, echt letterlijk 5 slokken in meer dan 24 uur tijd, dus ik had dorst. Blik Monster Zero meegenomen.
IMG_20180916_211236.jpg

Vanochtend Leg Day, dat was weer heerlijk. Daarna nog cardio gedaan en toen echt genoten van Bambix met Whey en blauwe bessen en brood met pindakaas. Brood en pindakaas was echt meer dan 3 maanden geleden, dus dat was genieten.
IMG_20180917_140325.jpg

Nu zuurkoolstampot. Rare combi, maar erg lekker:
Zuurkool, aardappels, Musclemeat kipblokjes tandoori, banaan, Old Amsterdam 30+-kaas, Sambal badjak extra heet, ui, knoflook. drool:
IMG_20180917_201025.jpg

IMG_20180917_201556.jpg

@Bert: smakelijk! Meer dan verdiend na al die weken prep. Geniet ervan.

• Like
Waarderingen: BB_
je hebt t verdiend bert! lekkere results gepakt strijder

• Like
Waarderingen: BB_
@Bert stamppot zuurkool verneuker:roflol: hoe bedenk je het!

Je houdt het nog vrij netjes allemaal. Goed bezig.

Terug
Naar boven