- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maarten Vos (samen met Sasha van Dijk), FOX Gym

Wat weerhoud je? Jij kan het hebbenGisteren was vrij terughoudend, vandaag 4 muffins, 300 rijst, asperges, witvis, eieren, ei-eiwit, shitload rijstwafels met jam, 100 bambix en nog e.e.a dat ik vergeet. Ik heb de macro's niet berekend en ga ik bewust niet doen. Vanmiddag hadden we laatste posing en toen heb ik mijn schema t/m morgenochtend doorgekregen. Morgenvroeg veel pannenkoeken met bacon en stroop en 8 uur in Rotterdam zijn. Daar hoor ik wel of ik nog wat mag eten/drinken t/m de middag. Nu relaxen en eten.
. Ik eet grootste deel van het jaar best clean en nu eindelijk muffins en pannenkoeken
.Praat je altijd tegen jezelfWat weerhoud je? Jij kan het hebben. Ik eet grootste deel van het jaar best clean en nu eindelijk muffins en pannenkoeken
.

Foutje, was voor jou bedoeld. Zal de spanning wel zijn.
Denk dat je het eerder voor Natty bedoelde?Foutje, was voor jou bedoeld. Zal de spanning wel zijn.
.... I wish... dat ik het kon eten... dat is echt een droom en helaas blijft dat een droom... 
Ziet er desalniettemin nog steeds lekker uit![]()
Garnalen in pittige tomaatknoflooksaus met op de huid gebakken zalm, sla, cola 0.
Aparte combi maar de garnalen moesten eigenlijk met pasta als voorgerecht, helaas pasta te lang laten koken dus dan maar zo.
In het begin wel lastig ...maar je went snel aan die naaldjes toch?