- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
ziet smakelijk uit ! Bertje kan wel koken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ziet smakelijk uit ! Bertje kan wel koken

Als er dagelijks pasta + kip + groenten op het menu staat, maak ik meestal gewoon een wokje en varieer in de kruiden. Vandaag Thaise wokgroenten en Thaise kruiden (koriander, knoflook, rode peper, citroengras, laos, kurkuma etc.). Tot slot beetje ketjap, vissaus en eventueel XXL-Lightsaus voor de smaak.
niks mis mee , doe zelf vaak jasmijn rijst , rundergehakt , paprika , mihoen en die zoet zure groente ( naam ontglipt mij ) in de wok .Als er dagelijks pasta + kip + groenten op het menu staat, maak ik meestal gewoon een wokje en varieer in de kruiden. Vandaag Thaise wokgroenten en Thaise kruiden (koriander, knoflook, rode peper, citroengras, laos, kurkuma etc.). Tot slot beetje ketjap, vissaus en eventueel XXL-Lightsaus voor de smaak.
Zo kun je een standaard 'bro'-meal met een twist elke dag anders maken. Gisteren bijvoorbeeld Italiaanse groenten en oregano, basilicum, rozemarijn, knoflook, tijm.
Werk jij eigenlijk helemaal niet behalve in die gym af en toe?

lekker man , krijg spontaan honger
Banaan/ananas?Aangezien eten nog steeds een beetje een probleem is. Gaan we voor een smoothie
![]()
Dit was het prakkie wat ik gisteren heb weggewerkt...Werd weer eens tijd voor een food-post
En wat plaatjes van de afgelopen tijd...Er wordt nog genoeg gekookt en gegeten hoor. Alleen wat minder gelogd