Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

100gr oats met kokos van muscle meat en war chocopops en Tresor + cafeïne
Perfect pwo
IMG_20181012_133917_717000.jpg

Kangoeroebiefstuk, gepeperd en met knoflook, ui, champignons.
Pasta met Provençaalse roerbakgroenten en kruiden. Beetje XXL-light saus.
Sla en komkommer (niet op foto).
Pepsi Max Lemon. (Jaja, geen CC Zero, ik weet het. Deze is deze week in de aanbieding bij AH, dus vandaar.)
IMG_20181012_202636.jpg

Gebakken garnalen in tomatenbasilicumsaus met veeeeeel knoflook, cola 0.

1539351982104-47693325.jpg
Ziet er altijd megalekker uit wat je post; ik vraag me wel af of ik vol zou zitten van zo'n bord. Wat zijn de macro's en maak je de saus zelf of niet? Geen starchy carbs erbij?

Zekers, kijk ff bij de lidl in het vriesschap. Daar heb je naar mijn weten 3 verschillende samenstellingen ofso, allemaal lekker voor goed prijsje
Thanks. Ben normaal gesproken niet van de smoothies en vloeibaar kcal, maar ik moet binnenkort vloeibaar eten, dus ga ook e.e.a. proberen. Klinkt goed!

Ziet er altijd megalekker uit wat je post; ik vraag me wel af of ik vol zou zitten van zo'n bord. Wat zijn de macro's en maak je de saus zelf of niet? Geen starchy carbs erbij?

Tnx!
Meestal eet ik wel 2 borden maar post er maar 1.
Macro's weet ik niet, heb een vrij waardeloze foodtracker.
Toevallig vanavond stamppot dus aardapels gegeten maar behalve 's ochtends een ciabatta o.i.d eigenlijk nauwelijks carbs.

• Like
Waarderingen: BB_
Dikke plakken krokant afgebakken rogge zuurdesembrood met Filet American (bio AH), zachte gekookte eieren en extra ei-eiwitten. :)

20181013_160733.jpg

En grof zeezout en peper niet te vetgeten!drool:

• Like
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven