MissNuke
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 5.664
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 23%
Mango. Was een kant en klaar ding uit het ziekenhuis.. wat er nog meer in zit.. geen idee
. Was wel goed te doen wbt smaakVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Was wel goed te doen wbt smaakSowieso. Die smoothies zijn altijd wel chill.Mango. Was een kant en klaar ding uit het ziekenhuis.. wat er nog meer in zit.. geen idee. Was wel goed te doen wbt smaak
Dit was het prakkie wat ik gisteren heb weggewerkt...Werd weer eens tijd voor een food-post
En wat plaatjes van de afgelopen tijd...Er wordt nog genoeg gekookt en gegeten hoor. Alleen wat minder gelogd

Sowieso. Die smoothies zijn altijd wel chill.
Maar ik maak ze thuis eigenlijk nooit. Wat ik wel graag zou willen. Gun mezelf de tijd er niet voor
Zijn die een beetje te kanen?Je hebt ook van die kant en klare zakjes uit de vriezer. Hoef je alleen nog maar yoghurt of iets anders ben je te gooien.
Top ga ik doen. Thanks!Zekers, kijk ff bij de lidl in het vriesschap. Daar heb je naar mijn weten 3 verschillende samenstellingen ofso, allemaal lekker voor goed prijsje
Atjar Tjampoer?niks mis mee , doe zelf vaak jasmijn rijst , rundergehakt , paprika , mihoen en die zoet zure groente ( naam ontglipt mij ) in de wok .
yes atjar

Mijn dagelijkse 10.00u tussendoortje: tonijn op olie met Mexicaanse roerbakgroente en Johnny Boer curry madras kruiden
Maar ik heb zo goed als hele serie altijd op voorraad. Past niet in jou kleine buik meisHet moet zalig zijn om 3000kcal per dag te mogen eten![]()

Oooo jawel hoor. Helaas wel
Ik eet zeer graag en kan da ook veel binnenwerken... Daily struggle om het niet de doen.