AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Mango. Was een kant en klaar ding uit het ziekenhuis.. wat er nog meer in zit.. geen idee:o. Was wel goed te doen wbt smaak
Sowieso. Die smoothies zijn altijd wel chill.
Maar ik maak ze thuis eigenlijk nooit. Wat ik wel graag zou willen. Gun mezelf de tijd er niet voor

Sowieso. Die smoothies zijn altijd wel chill.
Maar ik maak ze thuis eigenlijk nooit. Wat ik wel graag zou willen. Gun mezelf de tijd er niet voor

Je hebt ook van die kant en klare zakjes uit de vriezer. Hoef je alleen nog maar yoghurt of iets anders ben je te gooien.

Ik ga dit weekend even wat halen

IMG_20181012_000054_153.jpg
50 gr caseine + 50 gr walnoten

Snapchat-2041803612.jpg

30 gr havermout + 50 gr whey + 100 gr frambozen

Snapchat-1522456421.jpg

30 gr noedels + 300 gr chinese wokgroente + 50 gr julienne peen reepjes + 150 gr roasted kipfilet blokjes paprika chili

Mijn dagelijkse 10.00u tussendoortje: tonijn op olie met Mexicaanse roerbakgroente en Johnny Boer curry madras kruiden

Snapchat-1519068608.jpg

@wovano ...lekker bakkie ...straks nog maar eentje doen dan ;)

Mijn dagelijkse 10.00u tussendoortje: tonijn op olie met Mexicaanse roerbakgroente en Johnny Boer curry madras kruiden

Jonnie Boer kruiden zijn echt fantastisch. Madras en green curry zijn mijn favorieten. :) Maar ik heb zo goed als hele serie altijd op voorraad.

Lunch vandaag wederom simpel maar lekker en functioneel. Twee tosti's van stevig grofvolkoren (AH), milner 30+ jonge kaas en tomaat.

20181012_122455.jpg

Terug
Naar boven