Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Liquid BertJe kunt er vrij weinig aan veranderen als je 't hebt vermalen, maar ik krijg ook genoeg likes en karma, dus het zal wel prima zijn. Positief blijven is ook een ding hè.
Over een week of 2 à 3 mag ik langzaam aan vastere dingen gaan eten (lees: 'minder vloeibaar'). Nu moet ik zelfs kwark nog aanlengen om het te kunnen drinken. Overigens is eten/drinken wel mijn minste zorg nu. Je kunt zoveel lekkere smoothies en soepen maken. Laatste had ik zelfs chili con carne vloeibaar gemaakt.![]()
Is gewoon bruine bonensoepLaatste had ik zelfs chili con carne vloeibaar gemaakt.![]()

Maar dan met kidneybonen en de juiste groenten, kruiden en saus en (dus) een Mexicaans tintje, dus niet helemaal.

Als het meezit over een week of 2-3.
Hoe vond je hem? Ik vind deze echt ontzettend lekker. Had hem gehaald bij AH en daarna 36 repen besteld, waarvan ik nu denk "waarom heb ik er zoveel besteld". Ze gaan wel op daar niet van haha.Tussendoortje zodat ik niet scheel van de honger thuis kom om 19u15
![]()
Wat zit er in dat kommetje?
Is zalm toch? Hoe bereidt?Srs niet te beschrijven gewoon! Die smaak is gewoon niet normaal lkkr
Ja klopt. En geen idee hoe het bereidt is.