Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Can confirmRijstwafels met pindakaas blijft een fantastisch concept hé. Alleen de gedachte al.![]()
maar voor mij hoeven die rijstwafels niet: pb is life!Koste mij geen cent. De baas betaalde.

En sambal, bij voorkeur badjak extra heet.Rijstwafels met pindakaas blijft een fantastisch concept hé. Alleen de gedachte al.![]()
Ik hoor ook wel vaker pindakaas, ananas, kipEn sambal, bij voorkeur badjak extra heet.
Pindakaas en nutella is ook een geweldige combo op een rijstwafel. Of pindakaas en banaan.
K pinda allergieTe vervangen door tahin misschien in je genoemde kip ananas combo? Tahin is, net zoals pindakaas, ook wat bitterder van smaak (en niet zo zoet als bv cashew- of amandelboter)Ik hoor ook wel vaker pindakaas, ananas, kip
K pinda allergie
Banaan Pindakaas Nutella is tha bomb.En sambal, bij voorkeur badjak extra heet.
Pindakaas en nutella is ook een geweldige combo op een rijstwafel. Of pindakaas en banaan.

Ondanks de niet zo scherpe foto, ziet dit er erg lekker uit! maar dan minus de paprika voor mij, staat voor mij gelijk aan instant maagpijn guaranteed)Kipfilet in een tomatensaus met linzen. En paprika.
![]()

Helaas gaan noten en sesam (= tahin) ook niet meerTe vervangen door tahin misschien in je genoemde kip ananas combo? Tahin is, net zoals pindakaas, ook wat bitterder van smaak (en niet zo zoet als bv cashew- of amandelboter)

Ohwwww... niet leuk
zonnebloempitten ook niet meer?Helaas...Ohwwww... niet leukzonnebloempitten ook niet meer?