- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet iemand waar je goedkoper verse zalm kunt kopen? Kost me een godsvermogen elke week.
:
:Smoothie met o.a. banaan, frambozen, drinkyoghurt en hot chocolate met slagroom:
![]()
Soep van bospadenstoelenbouillon, kip, veel groenten en veel kruiden, 4 eieren, knoflook, pepertje:
![]()
Indiase curry madras:
![]()
![]()
Smoothie van boerenkool, bieten, açai, zwarte bes, appel, kaneel:
![]()
Staat de buurvrouw aan de deur; had ze speciaal voor mij erwtensoep gemaakt:
![]()
Als je naar de Aldi gaat hoef je ook niet meer naar de prijs te kijken, veel goedkoper zal het elders niet zijn.Ik haal het bij de aldi. Prima visje. Kost me 4.50 volgens mij.. kijk nooit zo naar de prijs

Die rookworst? Normaal ben ik niet echt van varkenvlees, maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken en aangezien ik aan moet komen is het ook prima om wat vettere dingen te eten. Heb 'm wel even moeten vermalen in de keukenmachine.Wat moet die dubbelgevouwen dildo nou in je soep ....mijnheer Bert?

Die rookworst? Normaal ben ik niet echt van varkenvlees, maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken en aangezien ik aan moet komen is het ook prima om wat vettere dingen te eten. Heb 'm wel even moeten vermalen in de keukenmachine.

Euh, 9 van de 10 keer eet ik kip of biefstuk, maar nu met mijn revalidatie boeit het me wat minder, ik val toch alleen maar af. Ik had deze erwtensoep met worst, zoals je kunt lezen, gekregen van mijn buurvrouw, dus wat is het probleem?Ik kan je zeker de kippeworst van MM adviseren.....joh dat is toch echt bagger wat je eet......"sorry" bert![]()
Waarom is erwtensoep met rookworst bagger.
Is toch een prima maaltijd. Wat is er 'bagger' aan, please explain?
5 euro bij de lidl voor 250 gram op huid
Weet iemand waar je goedkoper verse zalm kunt kopen? Kost me een godsvermogen elke week.
Hoeveel gram?Ik haal het bij de aldi. Prima visje. Kost me 4.50 volgens mij.. kijk nooit zo naar de prijs
Waarom heb ik hier nooit aan gedacht, koop alles op Musclemeat maar nooit naar zalm gekeken. Thanks!Bij musclemeat zalmblokjes € 15 voor 1 kg en duidelijk/transparant v.w.b. herkomst en kwaliteit:
https://musclemeat.nl/noorse-zalmblokjes-rauw
Ik ben erg blij met musclemeat maar die zalmblokjes kunnen echt niet op tegen een verse zalmmoot.Bij musclemeat zalmblokjes € 15 voor 1 kg en duidelijk/transparant v.w.b. herkomst en kwaliteit:
https://musclemeat.nl/noorse-zalmblokjes-rauw
Hoeveel gram?
Nee dat deed ik ook niet totdat ik ging uitrekenen wat m'n avondmaaltijd eigenlijk kost. 200 gram zalm €7, 100 gram groene asperges €3 en 200 gram zoete aardappel €1,50. €11,50 voor een maaltijd slaat gewoon nergens op, ben je je niet bewust van als je het allemaal op de band gooit voor een week.
Als je een echt goed stukje vis wil moet je inderdaad naar de visboer gaan, maar dan moet je ook accepteren dat je nou eenmaal wat geld kost. Daarnaast zijn de supermarktprijzen ook niet echt reëel zowel voor vis als vlees. Dat dwingt boeren en vissers wel op een onethische manier te werk te gaan.Ik ben erg blij met musclemeat maar die zalmblokjes kunnen echt niet op tegen een verse zalmmoot.
Helemaal mee eens.Als je een echt goed stukje vis wil moet je inderdaad naar de visboer gaan, maar dan moet je ook accepteren dat je nou eenmaal wat geld kost. Daarnaast zijn de supermarktprijzen ook niet echt reëel zowel voor vis als vlees. Dat dwingt boeren en vissers wel op een onethische manier te werk te gaan.
Hoeveel gram?
Nee dat deed ik ook niet totdat ik ging uitrekenen wat m'n avondmaaltijd eigenlijk kost. 200 gram zalm €7, 100 gram groene asperges €3 en 200 gram zoete aardappel €1,50. €11,50 voor een maaltijd slaat gewoon nergens op, ben je je niet bewust van als je het allemaal op de band gooit voor een week.
250 gram zou top zijn.250 gram volgens mij.
Ik kijk vaak naar aanbiedingen. En naar seizoensgroentes. Aspergetijd is nu voorbij dus als je die nu koopt betaal je het dubbele of driedubbele. Ik kies dan voor groentes die op dat moment van het seizoen zijn en dus goedkoper.