AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Als je naar de Aldi gaat hoef je ook niet meer naar de prijs te kijken, veel goedkoper zal het elders niet zijn. :D
Ik heb zelf overigens geen ervaring met vis bij de Aldi, maar waar baseer je op dat de zalm daar 'prima' is?
Ik denk zelf dat als je een prima vis wil, je beter naar de visboer kan gaan. Zelf koop ik vis overigens ook gewoon in de supermarkt hoor, maar ik let dus wel op de prijs en maak me wat minder druk over goeie of slechte vis. :P

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/uitslag-vis-in-de-supermarkt-greenpeace/

En dat ga je nu tegen iemand zeggen die drie dagen in de week bij de visboer komt.

Ja die vis is goed te doen. Nee het is geen versevisboervis, maar dan betaal je 2x of 3x zoveel. Hij was laatst een keer in de aanbieding en toen heb ik hem meegenomen. En ik kan je vertellen hij was prima als im hem vergelijk met een "verse"

• Like
Waarderingen: BB_
250 gram zou top zijn.

Jep heb je gelijk in! Moet ik toch maar eens gaan overwegen, vind het gewoon zo gemakkelijk om elke week hetzelfde rondje te lopen in de supermarkt en ik hoef er niet bij na te denken als ik het klaar maak:D

Dat deed ik ook altijd. Maar soms loont het wel om even wat verder te kijken, en omdat ik dan op bepaalde producten bespaar hoef ik dat op andere producten die ik graag eet in dit geval zalm niet op de prijs te letten

.

IMG_20181112_190753.jpg

250 gram zou top zijn.

Jep heb je gelijk in! Moet ik toch maar eens gaan overwegen, vind het gewoon zo gemakkelijk om elke week hetzelfde rondje te lopen in de supermarkt en ik hoef er niet bij na te denken als ik het klaar maak:D

Waarom bestel je je boodschappen niet gewoon. Elke week het vaste binnenkrijgen en en niet helemaal naar de supermarkt reizen.

In het noorden heeft de Poiesz zelfs diepgevroren wilde zalm 250 gram voor €2,50,- als ik het me goed herinner. Weet natuurlijk niet hoeveel hiervan watergewicht is.

edit: ook bij de plus: https://www.plus.nl/product/oke-zalmfilet-doos-250-gram-384409

Bij musclemeat zalmblokjes € 15 voor 1 kg en duidelijk/transparant v.w.b. herkomst en kwaliteit:
https://musclemeat.nl/noorse-zalmblokjes-rauw

Hoeveel gram?

Nee dat deed ik ook niet totdat ik ging uitrekenen wat m'n avondmaaltijd eigenlijk kost. 200 gram zalm €7, 100 gram groene asperges €3 en 200 gram zoete aardappel €1,50. €11,50 voor een maaltijd slaat gewoon nergens op, ben je je niet bewust van als je het allemaal op de band gooit voor een week.

Of je kan zoals ik zelf zalm roken. Lekkerste wat er is. Goede kruiden. Ik eet dan een kilo weg in Mn eentje in twee dagen. Waar het niet dat ik ze dan per 1-1,5kg rook(hele zalmen dus). Snap natuurlijk dat niet iedereen die luxe heeft. :D

Ps. Daar kan zelfs geen enkele zalm boer in het dorp hier tegenop. Die kopen bij mij in dan namelijk haha

Als je naar de Aldi gaat hoef je ook niet meer naar de prijs te kijken, veel goedkoper zal het elders niet zijn. :D
Ik heb zelf overigens geen ervaring met vis bij de Aldi, maar waar baseer je op dat de zalm daar 'prima' is?
Ik denk zelf dat als je een prima vis wil, je beter naar de visboer kan gaan. Zelf koop ik vis overigens ook gewoon in de supermarkt hoor, maar ik let dus wel op de prijs en maak me wat minder druk over goeie of slechte vis. :P

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/uitslag-vis-in-de-supermarkt-greenpeace/
Makro

Waarom bestel je je boodschappen niet gewoon. Elke week het vaste binnenkrijgen en en niet helemaal naar de supermarkt reizen.
Haha ja dat is wel handig maar heb een internetwinkel dus zit al genoeg binnen:p Vind het prima om even de deur uit te gaan.

Wel heel makkelijk... Ik hoop dat je niet alles volgt wat op internet staat... Dan wordt t alleen water drinken ben ik bang.

Over jouw "Bron": Er staan 2 verwijzingen in naar "Bronnen"... 1 gaat specifiek over varkens uit het noorden van Polen en de andere bron verwijst naar een pagina die t niet meer doet!? Geschreven door iemand die uiteindelijk zegt dat ze liever geen varkensvlees eet... Kom op zn minst met wetenschappelijke artikelen.

Er zijn genoeg artikelen en documentaires die het eten van dierlijke eiwitten volledig afraden en andere artikelen die dit juist weer tegenspreken... En zo ook over plantaardige vetten, Verzadigde en onverzadigde vetten enz.

Wat is de waarheid?

Waarom zou hij?
Jij begint erover, kom jij dan met wat beters dan een pseudo wetenschappelijk gebaseerd artikeltje geschreven door een ayurvedische troela.
De enige conclusie die ik uit het artikel trek is dat je beter geen mensenvlees kan eten eigenlijk.

Wel heel makkelijk... Ik hoop dat je niet alles volgt wat op internet staat... Dan wordt t alleen water drinken ben ik bang.

Over jouw "Bron": Er staan 2 verwijzingen in naar "Bronnen"... 1 gaat specifiek over varkens uit het noorden van Polen en de andere bron verwijst naar een pagina die t niet meer doet!? Geschreven door iemand die uiteindelijk zegt dat ze liever geen varkensvlees eet... Kom op zn minst met wetenschappelijke artikelen.

Er zijn genoeg artikelen en documentaires die het eten van dierlijke eiwitten volledig afraden en andere artikelen die dit juist weer tegenspreken... En zo ook over plantaardige vetten, Verzadigde en onverzadigde vetten enz.

Wat is de waarheid?

Waarom zou hij?
Jij begint erover, kom jij dan met wat beters dan een pseudo wetenschappelijk gebaseerd artikeltje geschreven door een ayurvedische troela.
De enige conclusie die ik uit het artikel trek is dat je beter geen mensenvlees kan eten eigenlijk.

je hoeft het internet niet te geloven das zeker waar
maar zelfs een top coache in NL wijst dit af

maar zelfs een top coache in NL wijst dit

Ook alles wat een 'top coach' zegt hoef je niet te geloven.
Mijn eerste gedachte was eigenlijk dat topcoach blijkbaar vindt dat varkensvlees slecht voor je is maar jarenlang kuren wel ok is.
Hierbij laat ik deze discussie maar voor wat het is, het is nog geen vrijdag.

maar zelfs een top coache in NL wijst dit af

Lol je verwijst nu alleen naar een opmerking die je eerder hebt gemaakt. Verwijs dan naar een artikel die de betreffende coach heeft geschreven met bronverwijzingen. Zo kan ik ook zeggen dat Piet Paulusma zegt dat we volgende week veel sneeuw krijgen maar dat slaat natuurlijk ook nergens op.

Lol je verwijst nu alleen naar een opmerking die je eerder hebt gemaakt. Verwijs dan naar een artikel die de betreffende coach heeft geschreven met bronverwijzingen. Zo kan ik ook zeggen dat Piet Paulusma zegt dat we volgende week veel sneeuw krijgen maar dat slaat natuurlijk ook nergens op.
Zou dat maar niet te hard roepen, met het weer in NL weet je het nooit :P

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2793870/wind-draait-naar-het-oosten-winterse-temperaturen-op-komst

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven