Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Man, man:slap:. Ik eet nog liever 1200kcals elke dag dan dat ik zoveel koolvis zou moeten eten:kots:

1ste night meal at work 600gr vis 1ltr melk en lekkere ketchup..

1542155027190924849180.jpg
Vis met melk was toch een slechte combinatie?

Man, man:slap:. Ik eet nog liever 1200kcals elke dag dan dat ik zoveel koolvis zou moeten eten:kots:

Ik eet nog liever een dag niet... :p

Naast dat het wel erg eentonig is vraag ik me af waarom je zoveel Eiwitten wilt eten? Totaal niet nodig (Teveel eiwitten gaan de wc in zonder ook maar een toegevoegde waarde te hebben gehad op je spiergroei/behoud), zonde van je geld, je nieren gaan dit op lange termijn niet leuk vinden enz. enz.

Ik gok dat hij in de nacht opstaat om eiwitten te consumeren. Zo ben je dag en nacht lekker anabool.
Daar dacht ik ook aan, maar zullen er echt nog mensen zijn die daarin geloven? Ik vraag het daarom maar even voor de zekerheid, wellicht draait hij nachtdiensten o.i.d.

Ik eet 5 van de 7 dagen vis, maar wellicht is zoveel koolvis wel een beetje een buitensporige hoeveelheid. :o:roflol:
Gotta love pangasiusfilet. En koolvis voor in mijn soepjes.

Oh en natuurlijk zalm. :heart::rolleyes:
@MissNuke can relate :D

Daar dacht ik ook aan, maar zullen er echt nog mensen zijn die daarin geloven? Ik vraag het daarom maar even voor de zekerheid, wellicht draait hij nachtdiensten o.i.d.

Ik geloof alleen dat een v/d belangrijkste dingen rust/slaap is. Als je dit verstoord door midden in de nacht te gaan eten ben je gewoonweg dom. Btw, denk dat ie idd nachtdiensten draait op basis van z'n posts.

Ik geloof alleen dat een v/d belangrijkste dingen rust/slaap is. Als je dit verstoord door midden in de nacht te gaan eten ben je gewoonweg dom. Btw, denk dat ie idd nachtdiensten draait op basis van z'n posts.

eenmaal wakker kun je meestal nog wel weer in slaap komen als je je ogen dicht doet maar als je eerst uitgebreid gaat eten dan kom je toch niet meer in slaap ???

Terug
Naar boven