XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

lWsO4Ahl.jpg

Heel goed..koop dan ook meteen de inhoud.. ga je eindelijk eens gainzzz maken
Is die inhoud te koop in de winkel dan? :rolleyes: Alleen onder de toonbank zeker?:windup:
middagsnack: Koffie + whey chocolate shake and a browny :kerst:
353.jpg
Heb je nou koffie met een scoop whey of interpreteer ik dat verkeerd? Zo ja, is dat lekker (beetje retorisch, want je zou het vast niet nemen als het niet lekker zou zijn)? Dat moet ik dan ook eens proberen! :D
Kun je er niet beter elke dag van de week 1 nemen i.p.v. 8 in één keer? Ik zou daar meer van genieten.

Paar van deze bordjes macaroni met saus en kaas, hoop groenten, kruiden etc. etc.
IMG_20181222_201743.jpg

Salade van komkommer, tomaat, sla etc. er bij.

Heb je nou koffie met een scoop whey of interpreteer ik dat verkeerd? Zo ja, is dat lekker (beetje retorisch, want je zou het vast niet nemen als het niet lekker zou zijn)? Dat moet ik dan ook eens proberen! .
Je moet ervan houden ....
Als je normaal zwarte koffie drinkt is t niet te zuipen :o
Hou je van zoet of chocokoffie dan zal je t lekker vinden :)

• Like
Waarderingen: BB_
Precies, ik blijf skinny doordat ik goedkopere eiwitten eet. ;)
Ik ben overigens wel benieuwd naar die shakes. Ben je trouwens pescotariër en zo ja, waarom (als ik vragen mag)? :D

Ik ondervind er vele lichamelijke voordelen. Heel soms eet ik wel eens iets, omdat zoonlief het af en toe gezellig vindt. Ik krijg er pukkels van een zere buik, hoofdpijn.

• Like
Waarderingen: BB_
Geen vegetariër. Wel vis en schaaldieren, geen vogels en zoogdieren. Zuivel en eieren worden vaak ook genomen. Vaak is het aspect met betrekking tot gezondheid het uitgangspunt voor pescetarisme. Als je het zou willen vergelijken komt de mediterrane keuken in de buurt.

Terug
Naar boven