- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Home made neem ik aan?
Zeker weten. Maken heerlijke maaltijden, en dagvers. Even opwarmen in de oven. Dat gaat er in als Ketellapper!!!
Serieus?

8 zijn er voor nu ook even genoeg, staat om 19.00u een kapsalon voor me klaar

Bon apetite amigo!!
Is die inhoud te koop in de winkel dan?Heel goed..koop dan ook meteen de inhoud.. ga je eindelijk eens gainzzz maken
Alleen onder de toonbank zeker?
Heb je nou koffie met een scoop whey of interpreteer ik dat verkeerd? Zo ja, is dat lekker (beetje retorisch, want je zou het vast niet nemen als het niet lekker zou zijn)? Dat moet ik dan ook eens proberen!middagsnack: Koffie + whey chocolate shake and a browny
![]()

Kun je er niet beter elke dag van de week 1 nemen i.p.v. 8 in één keer? Ik zou daar meer van genieten.
Je moet ervan houden ....Heb je nou koffie met een scoop whey of interpreteer ik dat verkeerd? Zo ja, is dat lekker (beetje retorisch, want je zou het vast niet nemen als het niet lekker zou zijn)? Dat moet ik dan ook eens proberen! .

Is die inhoud te koop in de winkel dan?Alleen onder de toonbank zeker?
![]()
Wow, dat zijn dure shakes.

Wow, dat zijn dure shakes.
Doe mij maar Bulk Powders of XXL.![]()

Precies, ik blijf skinny doordat ik goedkopere eiwitten eet.

Precies, ik blijf skinny doordat ik goedkopere eiwitten eet.
Ik ben overigens wel benieuwd naar die shakes. Ben je trouwens pescotariër en zo ja, waarom (als ik vragen mag)?![]()
Geen vegetariër. Wel vis en schaaldieren, geen vogels en zoogdieren. Zuivel en eieren worden vaak ook genomen. Vaak is het aspect met betrekking tot gezondheid het uitgangspunt voor pescetarisme. Als je het zou willen vergelijken komt de mediterrane keuken in de buurt.