XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

*High five*:D We zijn immers collega's!

Rijstwafel met pindakaas is goud, en met sambal erbij platinum! Geen kippevel, maar een foodgasm. :D

Ik had wel door dat het in de thee dopen van de rijstwafel vanwege je operatie was hoor. Alleen zie ik alweer zovaak vaste voeding langskomen dat het mij verbaasde dat de rijstwafel nog niet lekker ging. Er zijn genoeg mensen die het ook daadwerkelijk lekker vinden om veel in de thee/koffie te dopen. :p
Ik eet ook wel vast voedsel, alleen kauwen van vlees en sommige groenten gaat nog niet zo lekker en volgens mij komt het er vrij onverteerd weer uit. Ik zal je de details besparen. :hahaha:

.

SI_20181223_203558.jpg

*High five*:D We zijn immers collega's!

Rijstwafel met pindakaas is goud, en met sambal erbij platinum! Geen kippevel, maar een foodgasm. :D

Ik had wel door dat het in de thee dopen van de rijstwafel vanwege je operatie was hoor. Alleen zie ik alweer zovaak vaste voeding langskomen dat het mij verbaasde dat de rijstwafel nog niet lekker ging. Er zijn genoeg mensen die het ook daadwerkelijk lekker vinden om veel in de thee/koffie te dopen. :p
Oké, sorry, ik neem mijn sarcastische woorden terug. No offence!
@ de rest: sorry voor het off-topic gaan en dit topic te vervuilen.
@ Japio: ik PM je anders nog wel als ik in Utrecht werkzaam ben (vanaf 1 maart); misschien kunnen we dan eens samen trainen.

Morgen zal ik wat foto's van de kerstmealprep sturen om het goed te maken. :D

@Japio

Een Italiaanse salade met een Oosters wokgerecht. Aangezien ik nog een paar gamba's en wat makreel overhad die op moest, heb ik dit erdoorheen gedaan, oeioeioei :gek:. En vooraf Chinese tomatensoep, het moet niet gekker worden.
Die combi vind ik dan nog helemaal zo gek niet. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven