- Waardering
- 10.869
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ik zien staan en over getwijfeld. Ga die ook proberen.Die koffie variant van optimel is echt heerlijk, gister voor het eerst de herfst variatie banaan/ kaneel op. Ook een aanradert!

Dat klinkt zeer aannemelijk, bedankt. Aangezien ik koffie altijd zwart drink (met suiker vind ik echt niet weg te krijgen), laat ik het maar voor het wat het is.Je moet ervan houden ....
Als je normaal zwarte koffie drinkt is t niet te zuipen
Hou je van zoet of chocokoffie dan zal je t lekker vinden![]()

Inderdaad, valt ook zeker wat voor te zeggen. Ik ben zelf vegetariër geweest, aangezien de argument waarom ik dat was op vis evengoed van toepassing waren. De visvangst is overigens sterk vervuild en het dierenleed is groter dan bij zoogdieren (want er is veel minder regelgeving). Dit hangt uiteraard wel af van welke vis, wat de herkomst is en welk keurmerk het heeft. An sich is vis zeker een supergezond product, maar ook diverse vleessoorten hebben an sich prima voedingswaarden. Ik heb niet veel met de islam, maar moet zeker dat ik de visie v.w.b. halal eten in veel opzichten erg kan waarderen.Geen vegetariër. Wel vis en schaaldieren, geen vogels en zoogdieren. Zuivel en eieren worden vaak ook genomen. Vaak is het aspect met betrekking tot gezondheid het uitgangspunt voor pescetarisme. Als je het zou willen vergelijken komt de mediterrane keuken in de buurt.
Zeker lekker en die Optimel is goud.
Zonder suiker is overigens niet helemaal waar, kijk het label maar eens. Niet dat er iets mis is met suiker en de suikers in Optimel zijn volgens mij de van nature aanwezige suikers in zuivel en fruit (afhankelijk van de variant).
Zeker lekker en die Optimel is goud.Zonder suiker is overigens niet helemaal waar, kijk het label maar eens. Niet dat er iets mis is met suiker en de suikers in Optimel zijn volgens mij de van nature aanwezige suikers in zuivel en fruit (afhankelijk van de variant).
![]()
Inderdaad fijne producten van Optimel!

Die donuts zijn eigenlijk maar 1 dag echt lekker. En ga niet elke dag minstens een uur rijden voor de dichtstbijzijnde dunkin donutsKun je er niet beter elke dag van de week 1 nemen i.p.v. 8 in één keer? Ik zou daar meer van genieten.

Ik zou er ook voor kiezen alles in 1 keer op te schransen en daarna weer normaal te eten! Slaat nergens op maar het schuldgevoel is dan toch minder.Die donuts zijn eigenlijk maar 1 dag echt lekker. En ga niet elke dag minstens een uur rijden voor de dichtstbijzijnde dunkin donuts
Ze zijn nu ook op trouwens![]()

Die donuts zijn eigenlijk maar 1 dag echt lekker. En ga niet elke dag minstens een uur rijden voor de dichtstbijzijnde dunkin donuts
Ze zijn nu ook op trouwens![]()
Das wel een minifrietje voor een avondmaal![]()
pikante makreel in tomatensaus....notenrijst met groenten...zoete frietjes...(chocoladeshakey van volle melk niet afgebeeld)

Euh, die garnalenkroket lag niet in de tutti frutti. De tutti frutti zat over de kipfilet. Die combinatie had ik overigens niet zelf bedacht en ik maakte daar überhaupt geen combinaties, we hadden een kerstlunch in een prima café, Non Plus Ultra in Hoogerheide.@Bert de smaakcombinaties die jij maakt kan ik mij niet altijd in vinden.
De garnalenkroket die in het tutti frutti sap lag kreeg ik echt de kriebels van, en die rijstwafel met pindakaas zou ik ook niet bovenop een fruitig papje leggen. Laat staan in thee dopen.
You like fusion bro?![]()
Ik dacht dat ik wat autistisch was, maar jij kan er ook wat van. 

*High five*.Ik dacht dat ik wat autistisch was, maar jij kan er ook wat van.
![]()
We zijn immers collega's! Rijstwafel met pindakaas is goud, en met sambal erbij platinum! Geen kippevel, maar een foodgasm.Die rijstwafel met pindakaas ligt op de rand van mijn bakje Brinta enkel om 'm op de foto vast te leggen. Ook al zou ie de Brinta aanraken, wat is het probleem? (Pindakaas door de Brinta zou overigens niet eens zo gek zijn; ik had er white chocolate whey doorzitten.) De reden dat ik 'm in de thee doop is dat ik amper kan kauwen na een kaakoperatie en een rijstwafel nog net wat te krokant bleek; ik dacht dat je dat wel doorhad. Soms moet je een beetje improviseren; zeker als je 6 weken geheel vloeibaar hebt moeten eten. Ik had trouwen sambal op de rijstwafel met pindakaas. Nu krijg je zeker kippenvel?![]()

daar is die tsunami niets bij.
. En vooraf Chinese tomatensoep, het moet niet gekker worden.