Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb deze maaltijd altijd zonder carbs erbij eigenlijk. Is wel tonijn op olie dus zo tikken de kcals toch wel een beetje aan.Geen pasta of rijst erbij vandaag? Ziet er zo ook al okee uit hoor, daar niet van
Zal zeker ook zonder rijst lekker zijn inderdaad. En snel klaar, ook een voordeelIk heb deze maaltijd altijd zonder carbs erbij eigenlijk. Is wel tonijn op olie dus zo tikken de kcals toch wel een beetje aan.
Er staat enkel 150 gr tonijn op oliebasis + groentes in mijn schema en daarvan probeer ik het beste te maken.Zal zeker ook zonder rijst lekker zijn inderdaad. En snel klaar, ook een voordeel
eitjes met zachte dooier koken.Ivm de volgorde van mijn maaltijden ga ik binnenkort mijn ei meenemen naar mijn werk. Nu vind ik een koude omelet niet lekker dus ga ik mijn eieren koken. Ik mag zelf bepalen welke groentes ik erbij eet. Heeft iemand nog tips om van gekookte eieren met groente nog een beetje een feestelijke maaltijd te maken?

Ja mijn plan voor nu was chili con carne mix met bonen, mais, prei, paprika en wortel ervoor te gebruiken. En wat tomaten. Ik dacht misschien is iemand wel heel creatief hiereitjes met zachte dooier koken.
Wllekeurige roerbakmix roerbakken en ter plekke eitjes pellen en eroverheen snijden.
Ziet er niet heel mooi uit maar is wel lekker![]()
en mooi uitzien maakt mij niet zo uit. Dat is meer het ding van @ScumbagAnnieWat ook lekker is.... paprika vullen met groente mix , eitje eroverheen (dooier heel laten) even in de oven.Ja mijn plan voor nu was chili con carne mix met bonen, mais, prei, paprika en wortel ervoor te gebruiken. En wat tomaten. Ik dacht misschien is iemand wel heel creatief hier![]()
Klinkt goed maar liefst zo min mogelijk voorbereidingstijd. En het zijn 5 eierenWat ook lekker is.... paprika vullen met groente mix , eitje eroverheen (dooier heel laten) even in de oven.
Kan je ook koud meenemen. Is alleen wat meer voorbereiden.

Er staat enkel 150 gr tonijn op oliebasis + groentes in mijn schema en daarvan probeer ik het beste te maken.
Ivm de volgorde van mijn maaltijden ga ik binnenkort mijn ei meenemen naar mijn werk. Nu vind ik een koude omelet niet lekker dus ga ik mijn eieren koken. Ik mag zelf bepalen welke groentes ik erbij eet. Heeft iemand nog tips om van gekookte eieren met groente nog een beetje een feestelijke maaltijd te maken?

Dat dacht ik al...Klinkt goed maar liefst zo min mogelijk voorbereidingstijd. En het zijn 5 eieren![]()

mix met tomaat..parika..avocado..ananas..banaan..appel......dus een groente en fruit hapje (nootjes)...jammie!!Ivm de volgorde van mijn maaltijden ga ik binnenkort mijn ei meenemen naar mijn werk. Nu vind ik een koude omelet niet lekker dus ga ik mijn eieren koken. Ik mag zelf bepalen welke groentes ik erbij eet. Heeft iemand nog tips om van gekookte eieren met groente nog een beetje een feestelijke maaltijd te maken?
Ik zet alles netjes in myfitnesspal. Ga er vanuit dat mijn coach bij het maken van mijn schema wat kcals heeft overgelaten. Zitten wel wat richtlijnen aan verbonden zoals geen sausjes, oliën of andere dingen toevoegen die extra kcals bevatten. Liefst geen groente met meer dan 5 gr koolhydraten/100 gr etc etc. Maar als ik die jullie ook nog allemaal als restrictie moest geven... Probeer er zelf wat van te maken.Track jij je groente wel? Zit het als kcals in je voedingsschema?

Ik zet alles netjes in myfitnesspal. Ga er vanuit dat mijn coach bij het maken van mijn schema wat kcals heeft overgelaten. Zitten wel wat richtlijnen aan verbonden zoals geen sausjes, oliën of andere dingen toevoegen die extra kcals bevatten. Liefst geen groente met meer dan 5 gr koolhydraten/100 gr etc etc. Maar als ik die jullie ook nog allemaal als restrictie moest geven... Probeer er zelf wat van te maken.