Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Noodgedwongen aan de magnetron overgeleverd en door mijn mealpreps heen. Wilde ook even wat anders dan Chef-le-Gain van Musclemeat.
IMG_20190124_194955.jpg

Wist je dat als je je twee vingers naar elkaar toe beweegt op je touchscreen, je kan uitzoomen om je foto te maken?
#Helpdeoudjeseens

Het is niet in je opgekomen dat ik deze foto's expres zo maak?

#hierbijbevestigjehetvooroordeelbetreffendebelgischeintelligentie

Illuminati.

Hier nog eentje voor je @Kathlinoo

IMG_20190124_221944_487.jpg

Misschien mis ik wat maar een 300 gr hamburger ziet er bij mij anders uit dan een geslonken diepvrieshamburger op een hamburgerbroodje met patat

'smakkelijk':roflol:

Misschien mis ik wat maar een 300 gr hamburger ziet er bij mij anders uit dan een geslonken diepvrieshamburger op een hamburgerbroodje met patat

Dat zal ik je zeggen. De helfd van 600gr gehakt is 300gr. N dit was turks brood, deze zijn veel groter een normaal hamburger broodje, de hele zooi lag op een pizza bord aangezien ik normale borden wat te klein vind + foto is vrij onduidelijk. Dan krijg je dat effect

Dat zal ik je zeggen. De helfd van 600gr gehakt is 300gr. N dit was turks brood, deze zijn veel groter een normaal hamburger broodje, de hele zooi lag op een pizza bord aangezien ik normale borden wat te klein vind + foto is vrij onduidelijk. Dan krijg je dat effect
Maar er ligt een aardappelschilmesje naast het bord.... ofwel een heeeeel groot aardappelschilmesje...ofwel een "mini" pizza bord? :p

Maar ik weet welke turkse broodjes je bedoeld.. de turkse pide heb je in de hele grote maat maar ook in de maat italiaanse bol en dan platter... Die heeft onze tukse bakker ook. :)
Die jij had zijn degene die bovenaan liggen vermoed ik :)
Capture.JPG

Laatst bewerkt:

het kan nog rekenen ook!

Helfd? :o

Terug
Naar boven