- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Eten is ook een sport...Hier wordt alleen gegeten. Niemand die ook daadwerkelijk lift.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eten is ook een sport...Hier wordt alleen gegeten. Niemand die ook daadwerkelijk lift.![]()

Welke chef-le-gain heb je al allemaal geprobeerd dan? En welke is je favoriet? Just curious...Noodgedwongen aan de magnetron overgeleverd en door mijn mealpreps heen. Wilde ook even wat anders dan Chef-le-Gain van Musclemeat.
![]()

Dat schrijft hij toch?, hij heeft enkel de 300 gram burger opgegeten.Misschien mis ik wat maar een 300 gr hamburger ziet er bij mij anders uit dan een geslonken diepvrieshamburger op een hamburgerbroodje met patat
Mm lekker aminozuurprofiel waarschijnlijk ook
Wist je dat als je je twee vingers naar elkaar toe beweegt op je touchscreen, je kan uitzoomen om je foto te maken?
#Helpdeoudjeseens
Misschien mis ik wat maar een 300 gr hamburger ziet er bij mij anders uit dan een geslonken diepvrieshamburger op een hamburgerbroodje met patat

Ik kom aan alle AZ so

Misschien mis ik wat maar een 300 gr hamburger ziet er bij mij anders uit dan een geslonken diepvrieshamburger op een hamburgerbroodje met patat
Maar er ligt een aardappelschilmesje naast het bord.... ofwel een heeeeel groot aardappelschilmesje...ofwel een "mini" pizza bord?Dat zal ik je zeggen. De helfd van 600gr gehakt is 300gr. N dit was turks brood, deze zijn veel groter een normaal hamburger broodje, de hele zooi lag op een pizza bord aangezien ik normale borden wat te klein vind + foto is vrij onduidelijk. Dan krijg je dat effect

Dat zal ik je zeggen. De helfd van 600gr gehakt is 300gr. N dit was turks brood, deze zijn veel groter een normaal hamburger broodje, de hele zooi lag op een pizza bord aangezien ik normale borden wat te klein vind + foto is vrij onduidelijk. Dan krijg je dat effect
Helfd?Dat zal ik je zeggen. De helfd van 600gr gehakt is 300gr. N dit was turks brood, deze zijn veel groter een normaal hamburger broodje, de hele zooi lag op een pizza bord aangezien ik normale borden wat te klein vind + foto is vrij onduidelijk. Dan krijg je dat effect

10 op 10 voor rekenen, maar spelling is toch niet zo zo

Hehe great minds...
niet het gezondste maar oei wat is dat lekker