Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Nooit rijstepap gemaakt?

Je vijzelt de rijst ( gebroken rijst neemt meer vocht op ) en kookt het gaar met melk.
Ik mag geen gluten en geen caseine/lactose, dus vandaar amandelmelk. Geen straf, want die is 1000x lekkerder dan melk.

Je gooit de gevijzelde rijst in een pan. Amandelmelk erop, dan zacht vuur en laat het inkoken tot de zetmelen van de rijst zich binden, de rijst gaart en je een dikke pap krijgt.
Hemels. Srs.

Hoe kan de rijst vijzelen?

Alvast in de zomerstemming

2dgvz80.jpg

laat aan het avondeten.... had me er niet aan verwacht, maar iedereen is uit het huis en mocht men eigen eten nog vlug maken.

Snapshot_20130420.JPG

Hahaha.... w8... control+F:

terms: brocolli, mango.

picture's found:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh say can't you see...

[Link niet meer beschikbaar]

Likes on facebook:

1.928.374.650 and counting

Likes on twitter

9.182.736.450 and counting

more laughter:

Ps: Can't wait for my comeback

http://www.youtube.com/watch?v=Q2J9F2sJMT4

With no future legal issue's...

images.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.807
Mager gehakt + ui + paprika + witte bonen op tomatensaus. Stukje gesmolten linessa kaas. 2 "eiham-muffins" (recept @ vorige post in dit topic), wat mango en een snack a jack :D

Je doet rijst in een vijzel en je drukt en roert net zo lang met de stamper tot de rijst gebroken is. Kost je ongeveer 2 minuten, rijst breekt snel. Tot je de consistentie van griesmeel hebt.
Als je langer doorgaat heb je zelfs meel.

Je doet rijst in een vijzel en je drukt en roert net zo lang met de stamper tot de rijst gebroken is. Kost je ongeveer 2 minuten, rijst breekt snel. Tot je de consistentie van griesmeel hebt.
Als je langer doorgaat heb je zelfs meel.

Waarom doe je het dan niet in de blender?

tussendoortje in de middag, was iets te laat met het beseffen dat ik een foto moest schieten :D

15efmls.jpg

Dat !......kan ik de hele dag door eten.
Simpel, doeltreffend, lekker.

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 17:42 ----------

Omdat ik geen zin heb die uit de kast te halen, of schoon te maken.

Na gebruik in pan heet water met azijn zetten. Volgende dag onder de hete kraan, ff laten spoelen, kost je geen centje pijn en schoon als de neten.

Zomaar een tipje.

carbs, omnomnom (125gr volkorenmacaroni met een zelfgemaakte sambalsaus)

2013-04-21 17.21.03.jpg

Kom je tuis van boodschappen: Moet helaas melden dat alle normale rijst.macaroni producten zijn uitverkocht, dus heb ik gelijk voor half jaar volkoren ingekocht

Gewoon langzaam erin laten sluipen. Eerst half om half doen. dan steeds wat meer en op een gegeven moment eten ze het gewoon mee. Zou kunnen werken toch?
Zo heb ik het hier ook gedaan. :D

één van m'n favorieten.
Kip, ui, paprika, courgette, wortel, look(poeder),wokkruiden,peper & ketjap sesam saus.
vzdnxw.jpg

Een naar mijn mening geslaagd experiment:
-250g kalkoenfilet
-200g kipfilet
-kruiden
-peterselie
-1 ui
-300g verse champignons
-beetje peperroomsaus
-30g kokosolie

IMG_2256.jpg

sla
kip
tomaat
bieslook dressing

2dmdx0y.jpg

Een naar mijn mening geslaagd experiment:
-250g kalkoenfilet
-200g kipfilet
-kruiden
-peterselie
-1 ui
-300g verse champignons
-beetje peperroomsaus
-30g kokosolie
Ziet er goed uit! :lick:
ik zou alleen de peperroomsaus vervangen met cocosmelk. Maar das meer mijn smaak. :D

Terug
Naar boven