Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
www.beren.nlIs dit een restaurant ofzo? Wil er namelijk wel eten, where to be?
ah ok, nee nooit gemaakt. kan ook niet goed tegen lactose en m'n vriendin is allergisch voor koemelk (en noten) dus koken met melk doen we eigenlijk nooit... sojamelk drink ik wel maar koken vind ik het altijd toch een typisch smaakje houdenNooit rijstepap gemaakt?
Je vijzelt de rijst ( gebroken rijst neemt meer vocht op ) en kookt het gaar met melk.
Ik mag geen gluten en geen caseine/lactose, dus vandaar amandelmelk. Geen straf, want die is 1000x lekkerder dan melk.
Je gooit de gevijzelde rijst in een pan. Amandelmelk erop, dan zacht vuur en laat het inkoken tot de zetmelen van de rijst zich binden, de rijst gaart en je een dikke pap krijgt.
Hemels. Srs.
Ik kan je amandelmelk ook aanradenThanks voor je antwoord. Ik zat te twijfelen eigenlijk omdat het bijna geen eiwitten bevat. en sojamelk wel.
Rijstemelk en hazelnootmelk heb ik nog nooit gehad dus ik dacht als iemand weet hoe het smaakt en of het een beetje goed is. Tja.. het is nu toevallig in de aanbieding.
Ik drink zelf geen gewone melk. Vind het ook niet lekker. Was altijd gek op karnemelk maar ja lactose he... Dus probeer voor 1 a 2 bekers per dag een oplossing te zoeken en wat meer variatie.
Ik gebruik het ook iedere morgend bij men havermout. erg lekker! 
Super lekker. Rustdag lowkcal meal ; 800 ml tomatensoep (36 kcal per 100 ml, ging voor de lowest kcal variant bij de lidl haha), daaraan een roerbak van 250 gram ham + champignons + ui + broccoli toegevoegd. 2 gekookte eitjes en een grote rijstwafel voor de lolzSuper lekker.
http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...80x480/58105_477711235633768_1396848376_n.jpg

ga morgen toch maar een paar pakken halen. zijn nu in de aanbieding.Ik kan je amandelmelk ook aanradenIk gebruik het ook iedere morgend bij men havermout. erg lekker!
![]()
Daar kan ik niet op antwoorden, maar ga die ook wel nog eens proberenga morgen toch maar een paar pakken halen. zijn nu in de aanbieding.
heb je ooit ook hazelnootmelk geprobeerd? ben benieuwd of dat ook een beetje te drinken is.

jammer. Maar ze zijn nu bij jumbo 1,50 per pak ipv 1,89.Daar kan ik niet op antwoorden, maar ga die ook wel nog eens proberen![]()
ah ok, nee nooit gemaakt. kan ook niet goed tegen lactose en m'n vriendin is allergisch voor koemelk (en noten) dus koken met melk doen we eigenlijk nooit... sojamelk drink ik wel maar koken vind ik het altijd toch een typisch smaakje houden

Same here
Daarom de amandelmelk. Is lekker dik, zoet en kan je perfect mee koken. Ook lekker om je whey in te gooien, krijg je beetje 'milkshake' consistentie van.
Niet handig als je notenallergie hebt, maar soit.
Ik gebruik zo min mogelijk soja en drinken/koken doe ik er al helemaal niet mee.
Rustdag lowkcal meal ; 800 ml tomatensoep (36 kcal per 100 ml, ging voor de lowest kcal variant bij de lidl haha), daaraan een roerbak van 250 gram ham + champignons + ui + broccoli toegevoegd. 2 gekookte eitjes en een grote rijstwafel voor de lolzSuper lekker.
http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...80x480/58105_477711235633768_1396848376_n.jpg
Ziet er redelijk hetzelfde uit, als wat ik naar binnen ga trappen......