AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Je krijgt je voer op een snijplank?

Hier krijg je altijd na 1 hele altijd halve, welke was je?

Nooit rijstepap gemaakt?

Je vijzelt de rijst ( gebroken rijst neemt meer vocht op ) en kookt het gaar met melk.
Ik mag geen gluten en geen caseine/lactose, dus vandaar amandelmelk. Geen straf, want die is 1000x lekkerder dan melk.

Je gooit de gevijzelde rijst in een pan. Amandelmelk erop, dan zacht vuur en laat het inkoken tot de zetmelen van de rijst zich binden, de rijst gaart en je een dikke pap krijgt.
Hemels. Srs.
ah ok, nee nooit gemaakt. kan ook niet goed tegen lactose en m'n vriendin is allergisch voor koemelk (en noten) dus koken met melk doen we eigenlijk nooit... sojamelk drink ik wel maar koken vind ik het altijd toch een typisch smaakje houden

Re: Post je meals! (pics!)

Broeder Beer, 13.50 infinite spareribs :d

Thanks voor je antwoord. Ik zat te twijfelen eigenlijk omdat het bijna geen eiwitten bevat. en sojamelk wel.
Rijstemelk en hazelnootmelk heb ik nog nooit gehad dus ik dacht als iemand weet hoe het smaakt en of het een beetje goed is. Tja.. het is nu toevallig in de aanbieding.
Ik drink zelf geen gewone melk. Vind het ook niet lekker. Was altijd gek op karnemelk maar ja lactose he... Dus probeer voor 1 a 2 bekers per dag een oplossing te zoeken en wat meer variatie.
Ik kan je amandelmelk ook aanraden ;) Ik gebruik het ook iedere morgend bij men havermout. erg lekker! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.787
Rustdag lowkcal meal ; 800 ml tomatensoep (36 kcal per 100 ml, ging voor de lowest kcal variant bij de lidl haha), daaraan een roerbak van 250 gram ham + champignons + ui + broccoli toegevoegd. 2 gekookte eitjes en een grote rijstwafel voor de lolz :D Super lekker.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik kan je amandelmelk ook aanraden ;) Ik gebruik het ook iedere morgend bij men havermout. erg lekker! :)
ga morgen toch maar een paar pakken halen. zijn nu in de aanbieding.
heb je ooit ook hazelnootmelk geprobeerd? ben benieuwd of dat ook een beetje te drinken is.

ah ok, nee nooit gemaakt. kan ook niet goed tegen lactose en m'n vriendin is allergisch voor koemelk (en noten) dus koken met melk doen we eigenlijk nooit... sojamelk drink ik wel maar koken vind ik het altijd toch een typisch smaakje houden

Same here ;)

Daarom de amandelmelk. Is lekker dik, zoet en kan je perfect mee koken. Ook lekker om je whey in te gooien, krijg je beetje 'milkshake' consistentie van.
Niet handig als je notenallergie hebt, maar soit.

Ik gebruik zo min mogelijk soja en drinken/koken doe ik er al helemaal niet mee.

Same here ;)

Daarom de amandelmelk. Is lekker dik, zoet en kan je perfect mee koken. Ook lekker om je whey in te gooien, krijg je beetje 'milkshake' consistentie van.
Niet handig als je notenallergie hebt, maar soit.

Ik gebruik zo min mogelijk soja en drinken/koken doe ik er al helemaal niet mee.

Hmm Sjors, net pindakaas gegeten?

Ik denk toch wel 1 van mijn favo tussendoortjes: 1 appel, 30gr walnoten en 150gr yoghurt, heeeerlijk
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

20130420_102922.jpg

Re: Post je meals! (pics!)

Late breakfast:

Nomnomnom

uploadfromtaptalk1366448568695.jpg

Heerlijke rustdag maaltijd.

image.jpg

net kwark met choco whey en (sample van olimp) met appel met kaneel!

had foto gemaakt, maar per ongeluk gewist >.<

uberdomme fout gemaakt, had ipv kaneel kerrie poeder gepakt.... die appel ging dus de vuilnisbak in

Pastasaus voorraad weer aangevuld. Bakje uit de vriezer, wat penne koken en in de meeste gevallen nog één of twee gekookte eitjes erbij..

af9a39.jpg

2m7yzbd.jpg

Klein bakje = 200 gram = 1 serving
Grote bak = 300 gram

Terug
Naar boven