AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Tofu, broccoli, spitskool.

IMG_20190214_192900_104.jpg

Sajoerboontjes.

IMG_20190214_194504_875.jpg

Soep.
Komkommer met cottage cheese.
2 Borden spruitjesstamppot, met ui, paprika, appel etc.
Bord 1 met zalm.
IMG_20190214_195726.jpg

Bord 2 met Duitse biefstuk.
IMG_20190214_205439.jpg

How to verpest zalm :emo:

Zo goor door de stampot heen bedoel ik.

Zo goor door de stampot heen bedoel ik.
ga je mond eens spoelen. :P
Los gebakken en enkel voor de foto er op gelegd, uiteraard niet erdoor gedaan. Er bestaan trouwens ook stamppotten waar zalm doorheen zit, dus zo raar is het niet.

? Explain
Heb 'm zo gepeperd gekocht, dus hoefde er vrij weinig aan te doen. Erg lekker. drool:

Ik trok toch ook even mijn wenkbrauwen op hoor.
Denk gewoon de combi spruiten en zalm.
Nog nooit gehad, blijkbaar zelfs een aanrader. :)

Ik trok toch ook even mijn wenkbrauwen op hoor.
Denk gewoon de combi spruiten en zalm.
Nog nooit gehad, blijkbaar zelfs een aanrader. :)
Spruiten en zalm raar? Ik eet dat zo vaak in combinatie :) Persoonlijk vind ik dat erg lekker. Zalm broccoli, zalm spruitjes, of zalm spinazie: allemaal goed wat mij betreft!

Spruiten en zalm raar? Ik eet dat zo vaak in combinatie :) Persoonlijk vind ik dat erg lekker. Zalm broccoli, zalm spruitjes, of zalm spinazie: allemaal goed wat mij betreft!
Ja gewoon raar omdat ik wss zelf nog niet deze combi geprobeerd heb. Proberen waard me dunkt. :)

• Like
Waarderingen: BB_
Prima als mensen combinaties niet lekker vinden of ergens niet van houden, maar om nou te gaan spreken over 'vies', 'goor' en 'walgen'. We mogen blij zijn dat wij het hier zo goed hebben en elke dag te eten hebben, dat is voor lang niet iedereen op deze wereld vanzelfsprekend. Gelukkig ben ik opgevoed met 'eten wat de pot schoft' en 'dat lust ik niet' was not done. :P @lienlien : zalm-broccoli en zalm-spinazie zijn inderdaad ook klassieke combinaties. Veel recepten over te vinden. Een quiche met groenten en zalm is ook een aanrader. :D

Prima als mensen combinaties niet lekker vinden of ergens niet van houden, maar om nou te gaan spreken over 'vies', 'goor' en 'walgen'. We mogen blij zijn dat wij het hier zo goed hebben en elke dag te eten hebben, dat is voor lang niet iedereen op deze wereld vanzelfsprekend. Gelukkig ben ik opgevoed met 'eten wat de pot schoft' en 'dat lust ik niet' was not done. :P @lienlien : zalm-broccoli en zalm-spinazie zijn inderdaad ook klassieke combinaties. Veel recepten over te vinden. Een quiche met groenten en zalm is ook een aanrader. :D
Ik lust over het algemeen vrijwel alles. Maar de Hollandse keuken kun je mij echt niet blij mee maken. Al die stamppotten vind ik echt walgelijk.

Terug
Naar boven