- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
? Explain

ga je mond eens spoelen.

? Explain
Heb 'm zo gepeperd gekocht, dus hoefde er vrij weinig aan te doen. Erg lekker.![]()

Ik walg sowieso van stamppot dus ik snap je helemaal
Spruiten en zalm raar? Ik eet dat zo vaak in combinatieIk trok toch ook even mijn wenkbrauwen op hoor.
Denk gewoon de combi spruiten en zalm.
Nog nooit gehad, blijkbaar zelfs een aanrader.![]()
Persoonlijk vind ik dat erg lekker. Zalm broccoli, zalm spruitjes, of zalm spinazie: allemaal goed wat mij betreft!Hehe. Je positieve post komt niet echt overeen met de gezichtsuitdrukking van die dwerg. Gelukkig maar

Ja gewoon raar omdat ik wss zelf nog niet deze combi geprobeerd heb. Proberen waard me dunkt.Spruiten en zalm raar? Ik eet dat zo vaak in combinatiePersoonlijk vind ik dat erg lekker. Zalm broccoli, zalm spruitjes, of zalm spinazie: allemaal goed wat mij betreft!

Hehe. Je positieve post komt niet echt overeen met de gezichtsuitdrukking van die dwerg. Gelukkig maar![]()
mijn trouwe vriend Grumpy.
@lienlien : zalm-broccoli en zalm-spinazie zijn inderdaad ook klassieke combinaties. Veel recepten over te vinden. Een quiche met groenten en zalm is ook een aanrader. 
Ik lust over het algemeen vrijwel alles. Maar de Hollandse keuken kun je mij echt niet blij mee maken. Al die stamppotten vind ik echt walgelijk.Prima als mensen combinaties niet lekker vinden of ergens niet van houden, maar om nou te gaan spreken over 'vies', 'goor' en 'walgen'. We mogen blij zijn dat wij het hier zo goed hebben en elke dag te eten hebben, dat is voor lang niet iedereen op deze wereld vanzelfsprekend. Gelukkig ben ik opgevoed met 'eten wat de pot schoft' en 'dat lust ik niet' was not done.@lienlien : zalm-broccoli en zalm-spinazie zijn inderdaad ook klassieke combinaties. Veel recepten over te vinden. Een quiche met groenten en zalm is ook een aanrader.
![]()