Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooruit, van jou keur in het goed.Ik lust over het algemeen vrijwel alles. Maar de Hollandse keuken kun je mij echt niet blij mee maken. Al die stamppotten vind ik echt walgelijk.
Zeker nu je in de prep zit en bij uitzondering keur ik het woord 'honger' dan ook goed. 
Waar is de pic?
Ik was als kind een hele moeilijke eter en door de jaren vrijwel alles leren eten. Doe mij maar Italiaanse of Aziatische keuken. Ik vind het ook leuk om nu nieuwe dingen uit te proberen, zoals deze week die pompoen uit de oven. Ben dan ook oprecht een blij mens als het dan ook nog eens lekker is ook.Vooruit, van jou keur in het goed.Zeker nu je in de prep zit en bij uitzondering keur ik het woord 'honger' dan ook goed.
Ik vind stamppotten wel lekker, maar verder de Nederlandse keuken ook retesaai (behalve pannenkoeken met stroop in de prep tijdens het laden, hehe). Ik vind vrijwel alle buitenlandse keukens erg lekker en veel diverser en intenser qua smaak en kruiden. Als kind hield in niet van spruiten en vond ik gekookte aardappels niet te genieten, maar moest altijd mijn bord leegeten. Nu lust ik vrijwel alles.
Niet te pruimen inderdaad.Ik walg sowieso van stamppot dus ik snap je helemaal
In de saus? Niet veel deze keer

Die molen moet blijven draaienWalgen van eten? Pff gewoon eten als een beest.. whoooop mond open en schuiven.

Waar blijft die foto danZijn al op, maar om 12:30 heb ik er nog 2 dan zou ik wel even een foto maken.

Helemaal mee eens! Ik had het niet beter kunnen verwoorden!Prima als mensen combinaties niet lekker vinden of ergens niet van houden, maar om nou te gaan spreken over 'vies', 'goor' en 'walgen'. We mogen blij zijn dat wij het hier zo goed hebben en elke dag te eten hebben, dat is voor lang niet iedereen op deze wereld vanzelfsprekend. Gelukkig ben ik opgevoed met 'eten wat de pot schoft' en 'dat lust ik niet' was not done.@lienlien : zalm-broccoli en zalm-spinazie zijn inderdaad ook klassieke combinaties. Veel recepten over te vinden. Een quiche met groenten en zalm is ook een aanrader.
![]()
We mogen ons inderdaad gelukkig prijzen. Sowieso word ik van jouw food posts altijd instant happy (en ja, zelfs van die met de stamppot-zalm combi
)Ziet er goed uit!![]()
Zoete aardappelblokjes..groente/ei/kip-salade...fruithapje
Nee zelf gesneden, wel met schil...Zoete frietjes vind ik ook top van MMZiet er goed uit!
Zoete aardappel blokjes van MM? Ik dacht dat die groter formaat hadden nl