Dat is veel te laat voor mij, ze zijn nu ook al goedOp zn best in juli... maar goed, dat zijn die van mij dan. Komt dan wel met kisten tegelijk, dus kun je er ook weer niks mee![]()
fruit addictVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is veel te laat voor mij, ze zijn nu ook al goedOp zn best in juli... maar goed, dat zijn die van mij dan. Komt dan wel met kisten tegelijk, dus kun je er ook weer niks mee![]()
fruit addictFastbastard heeft gewoon geen tijd voor pruim naar 't schijnt.

Ze zijn het hele jaar door goed... Je moet gewoon weten hoe je ze moet kweken. Veel liefde en aandacht geven.Op zn best in juli... maar goed, dat zijn die van mij dan. Komt dan wel met kisten tegelijk, dus kun je er ook weer niks mee![]()
En dan eet ik ze wel met liefde opZe zijn het hele jaar door goed... Je moet gewoon weten hoe je ze moet kweken. Veel liefde en aandacht geven.

Voor @Nomen Nescio moeten we een speciaal topic aanmaken vind ik, waarin we kunnen raden wat hij aan het eten is![]()

Ze zijn het hele jaar door goed... Je moet gewoon weten hoe je ze moet kweken. Veel liefde en aandacht geven.
Sappig is een metafoor voor "jong"?

Dit kan inderdaad over heel iets anders gaan

Zuurpruim
https://www.erik.gen.tr/can-erik.html

Pruimen président

Dankje