MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (10 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • Lien ben je vrijgezel?
    En wil je graag tegen de muur aangekwakt worden?
     
    Ziet er gewoon uit als kip met groenten en wat sausigs toch :dunno:
    Sommige mensen associëren alles met kots en vinden zelfs al dat ik zalm verkracht als ik een zalm-stamppot eet. :P:P
    Ow, en kreeg zojuist bericht dat ik meer progressie kan boeken als ik mij beter focus op voeding, haha. De rest van mijn maaltijden de gehele dag is typisch bro-food (oats, rijst-broccoli-kip, ei, pindkaas, nog meer kip, kwark, whey, fruit). Ik track gewoon netjes alles en eet zelfs zeer gezond (geen frituur, enkel zero-frisdrank, weinig verzadigde vetten, nauwelijks transvetten, geen chips/zoutjes etc. etc.). Enkel mijn avondmaaltijd is geen bro-food, maar nog steeds kip/rund/vis als basis met veeeel groenten en kruiden. Prima toch? :D:meal:
     
    Sommige mensen associëren alles met kots en vinden zelfs al dat ik zalm verkracht als ik een zalm-stamppot eet. :P:P
    Ow, en kreeg zojuist bericht dat ik meer progressie kan boeken als ik mij beter focus op voeding, haha. De rest van mijn maaltijden de gehele dag is typisch bro-food (oats, rijst-broccoli-kip, ei, pindkaas, nog meer kip, kwark, whey, fruit). Ik track gewoon netjes alles en eet zelfs zeer gezond (geen frituur, enkel zero-frisdrank, weinig verzadigde vetten, nauwelijks transvetten, geen chips/zoutjes etc. etc.). Enkel mijn avondmaaltijd is geen bro-food, maar nog steeds kip/rund/vis als basis met veeeel groenten en kruiden. Prima toch? :D:meal:
    Moet zeggen dat ik t niet onsmakelijk eruit vond zien.... gezien hoe ikzelf door omstandigheden moet "eten" :o
    Jij kan/kon iig smakelijke dingen van je pureetjes maken .... maar als je erg weinig producten kan verdragen wordt dat soms verdomd lastig om het nog enigzins smaakvol te maken.... maar soms moet je dan maar functioneel eten en de smaak erbij fantaseren :rolleyes:

    Maar soms is inspiratie dan ook wel handig :)
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Sommige mensen associëren alles met kots en vinden zelfs al dat ik zalm verkracht als ik een zalm-stamppot eet. :P:P
    Ow, en kreeg zojuist bericht dat ik meer progressie kan boeken als ik mij beter focus op voeding, haha. De rest van mijn maaltijden de gehele dag is typisch bro-food (oats, rijst-broccoli-kip, ei, pindkaas, nog meer kip, kwark, whey, fruit). Ik track gewoon netjes alles en eet zelfs zeer gezond (geen frituur, enkel zero-frisdrank, weinig verzadigde vetten, nauwelijks transvetten, geen chips/zoutjes etc. etc.). Enkel mijn avondmaaltijd is geen bro-food, maar nog steeds kip/rund/vis als basis met veeeel groenten en kruiden. Prima toch? :D:meal:


    BERTUSSS, heb vandaag die cordon bleu uit de diepvries van cullinea Lidl op. Nou, breek je vriezer maar open, die krengen zijn verdomd lekker!
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Zie ander bericht. Zal vanaf nu minder bemoedigende berichten posten dan. Is hier blijkbaar zowat de norm? :rolleyes:
    Ik gun bertje zijn date wel hoor ;). Ook al heb ik mijn bedenkingen wel bij jou. Heb Geen idee wie of wat jij bent. Maar goed dat boeit mij ook vrij weinig
     
    BERTUSSS, heb vandaag die cordon bleu uit de diepvries van cullinea Lidl op. Nou, breek je vriezer maar open, die krengen zijn verdomd lekker!
    Ik zei schnitzel, maar bedoelde natuurlijk cordon bleu. Heb vandaag de tweede op, ik had van het weekend ook al gepost dat ik er eentje op had. Zeer lekker!
     
    Moet zeggen dat ik t niet onsmakelijk eruit vond zien.... gezien hoe ikzelf door omstandigheden moet "eten" :o
    Jij kan/kon iig smakelijke dingen van je pureetjes maken .... maar als je erg weinig producten kan verdragen wordt dat soms verdomd lastig om het nog enigzins smaakvol te maken.... maar soms moet je dan maar functioneel eten en de smaak erbij fantaseren :rolleyes:

    Maar soms is inspiratie dan ook wel handig :)
    Wat kan je wel eten ?
     
    Wat kan je wel eten ?

    Zoals ik het begrijp, bitter weinig helaas :( :(
    Zetmeel o.a. gaat lastig, dacht ik? En vetten ook minder en minder.

    Ben wel benieuwd of er nog mensen zijn hier op het forum (of kennissen, vrienden, familie van forumleden) die met gelijkaardige issues worstelen als die van marina1975. Ik denk dat ze alle hulp, advies, schouderklopjes... wel kan gebruiken namelijk
     
    Dat doe ik ook niet meer, daarmee verschuift het hongermoment alleen maar.
     
    Dat doe ik ook niet meer, daarmee verschuift het hongermoment alleen maar.

    Doe je aan IF?
    Zelf merk ik dat ik het veel makkelijker heb om smorgens een honger gevoel te onderdrukken dan in de namiddag/avond. Dan is IF ideaal :)
     
    Back
    Naar boven