- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey, je hebt mijn aanrecht gejat!

Hey, je hebt mijn aanrecht gejat!
Die Breyers is deze week in de Bonus bij de Appie, net als nog een paar goeie producten:
![]()

Nou dan heb ik een nog betere aanrader voor je;
Breyers is 1+1 gratis @plussupermarkt deze week![]()
Dit vraagt om een foto van het eindresultaat!

Geloof me .... Dat wil je niet

He nice! Eindelijk kan je eens weer wat andere zaken eten dan. Tof dat je dit post. Hopelijk nu terug op weg naar wat betere tijden dan... Succes! En smakelijk

blijven proberen maatje! Moed niet opgeven Helaas...Heb t een paar dagen geprobeerd... buikpijn en kramp blijft en het lag er net zo snel weer uitHe nice! Eindelijk kan je eens weer wat andere zaken eten dan. Tof dat je dit post. Hopelijk nu terug op weg naar wat betere tijden dan... Succes! En smakelijk![]()
ik zet nog een paar dagen door.. en dan zoeken naar weer wat anders..
Bepaalde reden dat je veel mosterd eet? Ben jaloers op de hoeveelheid carbsSimpele high carb meal op werk:
300gr gekookte basmati rijst
120gr gekookte kipfilet
100gr spinazie
Mosterd, heel veel mosterd
![]()

Vroeg ik me ook af.. gezien je in je prep zit... mosterd is wel een low kcal iets.. maar bevat toch al gauw een 100-150 kcal per 100 gram en vaak veel zout...

Ja, omdat ik het lekker vind hahahaBepaalde reden dat je veel mosterd eet? Ben jaloers op de hoeveelheid carbs![]()
600gr again 
Reduced sugar ketchup, mosterd, xxl sauzen, spirachi, gaan nog steeds in overvloed op m'n maaltijd... Zoutinname zo hoog mogelijk houden, zodat ik nog steeds een goeie pomp tijdens het trainen heb, ook niet te vergeten dat ik op elke maaltijd himalaya zout gooi. Als je in de peakweek dan zout gaat reduceren / waterinname beperkt. Let maar eens op wat gebeurd.Bepaalde reden dat je veel mosterd eet? Ben jaloers op de hoeveelheid carbs![]()
Ik eet ook nog steeds light sauzen en kruiden met zout, maar we gaan geen zout manipulatie doen. Wel water manipulatie.Reduced sugar ketchup, mosterd, xxl sauzen, spirachi, gaan nog steeds in overvloed op m'n maaltijd... Zoutinname zo hoog mogelijk houden, zodat ik nog steeds een goeie pomp tijdens het trainen heb, ook niet te vergeten dat ik op elke maaltijd himalaya zout gooi. Als je in de peakweek dan zout gaat reduceren / waterinname beperkt. Let maar eens op wat gebeurd.