AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20190218_131822_416.jpg

Lunch van vandaag was zelf meegenomen + nog wat van de cafetaria want honger:o meegenomen was andijvie met gehakt en spek met erover een mengsel van kaas,ei, en creme fraiche. van t cafetaria was een wok met een stokje kipsate en een broodje kaassoufle.

IMG_8657.JPG

Hey, je hebt mijn aanrecht gejat!:P
Die Breyers is deze week in de Bonus bij de Appie, net als nog een paar goeie producten:
upload_2019-2-18_21-20-31.png

Nou dan heb ik een nog betere aanrader voor je;

Breyers is 1+1 gratis @plussupermarkt deze week ;)

Breakfast@6:00
Let's try
5 eieren, ons groentemix, ons tuinbonen, kipreepjes, kip kruiden.
Ongepureeed ziet T er nog redelijk uit....
image.jpeg
He nice! Eindelijk kan je eens weer wat andere zaken eten dan. Tof dat je dit post. Hopelijk nu terug op weg naar wat betere tijden dan... Succes! En smakelijk :)

Edit @marina1975 : jammer zeg ... :( blijven proberen maatje! Moed niet opgeven :thumbup:

Laatst bewerkt:
He nice! Eindelijk kan je eens weer wat andere zaken eten dan. Tof dat je dit post. Hopelijk nu terug op weg naar wat betere tijden dan... Succes! En smakelijk :)
Helaas...Heb t een paar dagen geprobeerd... buikpijn en kramp blijft en het lag er net zo snel weer uit :( ik zet nog een paar dagen door.. en dan zoeken naar weer wat anders..

Aan de andere kant.. smaak was wel lekker... dus heb tijdens het eten (wegslurpen) ervan wel even kort kunnen genieten. :o

Bepaalde reden dat je veel mosterd eet?
Vroeg ik me ook af.. gezien je in je prep zit... mosterd is wel een low kcal iets.. maar bevat toch al gauw een 100-150 kcal per 100 gram en vaak veel zout...

overigens.. echte Colman's mustard kan je niet zomaar even een lepel van over je eten kiepen. Dan sta je echt in de fik :roflol:

Bepaalde reden dat je veel mosterd eet? Ben jaloers op de hoeveelheid carbs :p
Reduced sugar ketchup, mosterd, xxl sauzen, spirachi, gaan nog steeds in overvloed op m'n maaltijd... Zoutinname zo hoog mogelijk houden, zodat ik nog steeds een goeie pomp tijdens het trainen heb, ook niet te vergeten dat ik op elke maaltijd himalaya zout gooi. Als je in de peakweek dan zout gaat reduceren / waterinname beperkt. Let maar eens op wat gebeurd.

Reduced sugar ketchup, mosterd, xxl sauzen, spirachi, gaan nog steeds in overvloed op m'n maaltijd... Zoutinname zo hoog mogelijk houden, zodat ik nog steeds een goeie pomp tijdens het trainen heb, ook niet te vergeten dat ik op elke maaltijd himalaya zout gooi. Als je in de peakweek dan zout gaat reduceren / waterinname beperkt. Let maar eens op wat gebeurd.
Ik eet ook nog steeds light sauzen en kruiden met zout, maar we gaan geen zout manipulatie doen. Wel water manipulatie.

Terug
Naar boven