- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Natuurlijk wel. Ik ken ook bruine bonen en witbrood, maar de smaken bruin en wit niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk wel. Ik ken ook bruine bonen en witbrood, maar de smaken bruin en wit niet.
De smaak echt omschrijven is lastig.Natuurlijk wel. Ik ken ook bruine bonen en witbrood, maar de smaken bruin en wit niet.
Ik zat maar te geinen joh, omdat je een kleur een smaak noemde.De smaak echt omschrijven is lastig.
http://www.kohthai.nl/product/curry-pasta/
Maar zalig ook met cocosmelk

Groenten - kip - pindakaas (met extra grote stukjesVeggie overkill. Traybake van 900 gram spruitjes, 1500 gram hokkaido pompoen, 150 gram kipfilet (gepocheerd) en 100 gram 100% pindakaas met grote stukjes (610 kcal). En een beetje sweet chili saus.
![]()

Ben jij niet iets vergeten?
Kun jij nu nog niet fatsoenlijk kauwen
?Maar ik hou ook van appelgebak.....vooral als tie nog warm is...net uit de oven...
(ik wou dat ik dichterbij woonde
)Maar ik hou ook van appelgebak.....vooral als tie nog warm is...net uit de oven...
Das wel een hele grote voor je vriendje...morgen ook nog een stukje dan!!(ik wou dat ik dichterbij woonde
)

Left overs is (goed genoeg) voor collega's ....OooopsDenk dat hij niet op raakt en dat de rest maandag meegaat naar bureau voor de collega's![]()