Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (1 bezoeker)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    26

Bezoekers in dit topic

Pre workout maaltijd:

Zo in elkaar geflanst (aard 12 min, spinazie 2-3 min, kip was al geprept 1 min in de magnetron) dus de excuusjes dat er geen tijd is om eten te koken begrijp ik niet.

400gr aardappel
150gr spinazie
120gr kip
Wat ketchup erbij en klaar :)

1D08B2E4-B388-4E7D-B132-CB93BD60EB4C.jpeg
 
Ik wilde de cake alweer overslaan, maar het feit dat ik moet aankomen en mijn collega het zelf had gebakken en een gezondheidsfreak is, haalde me over:
IMG_20190312_140357.jpg

Daarna mealprep Pwo:
IMG_20190312_152241.jpg
 
bert in de gevangenis, beetje een idee als een sauna??:p (heel erg gezellig dus:eyebrow::eyebrow::hornyna:)
Helaas.... was het maar zoals in de sauna.
Koud, kil en eenzaam. Gelukkig ben ik na het werk eerst trainen, dus heb ik maar 1-2 uurtjes dat ik hier zit totdat ik naar bed ga.
 
Helaas.... was het maar zoals in de sauna.
Had je die op WDT? KHK niet voor zover ik weet, maar 'vroeger' op VKL was ik ook trouwe klant. :D
#vakjargonbegrijptBertjewel.nl
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Had je die op WDT? KHK niet voor zover ik weet, maar 'vroeger' op VKL was ik ook trouwe klant. :D
#vakjargonbegrijptBertjewel.nl
Op WDT had je die, maar ik gebruikte 'm zelden. Hooguit vrijdagavond wel eens, na het trainen. Rest v.d. week geen tijd voor (ik zat ook niet intern). Ik zit nu overigens op de Bernhardkazerne hè, werk en train enkel op de KHK. De gym is niet geweldig, maar ik kan er m'n ding doen als het rustig is. Basic Fit zit om te hoek, maar ik heb ook al een abonnement bij de F4F, dus vind het wel mooi geweest.
 
Op WDT had je die, maar ik gebruikte 'm zelden. Hooguit vrijdagavond wel eens, na het trainen. Rest v.d. week geen tijd voor (ik zat ook niet intern). Ik zit nu overigens op de Bernhardkazerne hè, werk en train enkel op de KHK. De gym is niet geweldig, maar ik kan er m'n ding doen als het rustig is. Basic Fit zit om te hoek, maar ik heb ook al een abonnement bij de F4F, dus vind het wel mooi geweest.
Bernhardkazerne geen goede gym/sauna begrijp ik? KHK is inderdaad erg klein, zeker als het druk is. En dumbells tot 30kg? Waardeloos. :p Heb je met die stafleden.. Die hebben genoeg aan een hometrainer en wat fixed movement apparaten.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Op WDT had je die, maar ik gebruikte 'm zelden. Hooguit vrijdagavond wel eens, na het trainen. Rest v.d. week geen tijd voor (ik zat ook niet intern). Ik zit nu overigens op de Bernhardkazerne hè, werk en train enkel op de KHK. De gym is niet geweldig, maar ik kan er m'n ding doen als het rustig is. Basic Fit zit om te hoek, maar ik heb ook al een abonnement bij de F4F, dus vind het wel mooi geweest.

Heb je geen vrienden die bij basic trainen? Dan kunnen ze een foto van hun pas maken en kan jij gewoon naar binnen, mits je er een uur tussen laat per persoon. Tenminste dacht dat het een uur was.
 
Heb je geen vrienden die bij basic trainen? Dan kunnen ze een foto van hun pas maken en kan jij gewoon naar binnen, mits je er een uur tussen laat per persoon. Tenminste dacht dat het een uur was.
is 2 uur volgens mij!
 
Back
Naar boven