- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt goed!!....maar smaakt nog beter!!Koolhydraatarme ovenschotel in de maak. Gehakt wokken met italiaanse roerbakgroente. Op smaak brengen met beetje Boursin maar zuivelspread light met kruiden en wat knoflook kan ook. In ovenschaal mikken, plakjes tomaat erop, geraspte kaas en dan even in de oven.
![]()

Snap ik koolhydraatarm eten is ook gewoon kut. Dat is nog erger dan marvinnen.Manlief is nog niet zo enthousiast
Eindresultaat, ik vind het wel lekker
![]()
Manlief is nog niet zo enthousiast
Eindresultaat, ik vind het wel lekker
![]()

pizza met bloemkoolbodemWe doen om en om. De een dag wat meer voor mij en de andere dag meer zijn smaak. Morgen traditionele macaroni. Vrijdag kip met spinazie champignons ananas en cashewnoten, dat gaat bij ook niet lekker vinden maar dan zaterdag pizza.

Lekker bodempje.... dat ruikt naar een PRAndijviestamppot (met mosterd nadien bijgevoegd) met varkenshaas van musclemeat, welke echt zó lekker mals is
Is nodig voor m'n 4x5 @RPE9 benches van zometeen
![]()
(ik duim)
... Eet smakelijk voor jullie beideWow van zo'n ontbijtje zou ik gaan smelten....wat lief!!