040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haal je deze tijdig uit de koelkast?Iemand een tip hoe ik biefstuk (zacht) kan bakken? Iedere keer is het taai of hard en zit ik heletijd te kauwen kauwen kauwen
Biefstuk op kamertemperatuur laten komen.Iemand een tip hoe ik biefstuk (zacht) kan bakken? Iedere keer is het taai of hard en zit ik heletijd te kauwen kauwen kauwen

Na het bakken in aluminiumfolie laten rusten wil ook nog wel eens helpen. En uiteindelijk is de kwaliteit van je vlees ook erg bepalend.Iemand een tip hoe ik biefstuk (zacht) kan bakken? Iedere keer is het taai of hard en zit ik heletijd te kauwen kauwen kauwen
Dan bak je hem te lang man. Gewoon niet te hard bakken en veel keren dan word ie lekker malsIemand een tip hoe ik biefstuk (zacht) kan bakken? Iedere keer is het taai of hard en zit ik heletijd te kauwen kauwen kauwen
Iemand een tip hoe ik biefstuk (zacht) kan bakken? Iedere keer is het taai of hard en zit ik heletijd te kauwen kauwen kauwen
Wat is het probleem, dan train je je masseters? No pain no gain.Iemand een tip hoe ik biefstuk (zacht) kan bakken? Iedere keer is het taai of hard en zit ik heletijd te kauwen kauwen kauwen
Het zijn runderriblappen van Albert Heijn en ik heb niet echt een goede oven en doe via de pan
Ik eet het ook niet vers bewaar het 1 a 2 dagen in de koelkast
Riblappen is ook geen biefstuk.....Het zijn runderriblappen van Albert Heijn en ik heb niet echt een goede oven en doe via de pan
Ik eet het ook niet vers bewaar het 1 a 2 dagen in de koelkast

Ook met een air fryer wordt een riblap niet in een keer zo mals als een biefstuk hoor

Beetje oven heb je al veel goedkoper hoor. Combimagnetron oid.ipv een oven zou ik kiezen voor een aifryer €50 - €500