Fitness Seller

Post jouw suggesties voor nieuwe supplementen reviews

ik heb no explode 5 keer gehad en 1 keer no trac van mhp gebrobeerd en de pomp was
velemale harder als met die van no ex waar je trouwens 2 scheppen nodig van hebt en
dus 2 keer zo snel leeg is

No trac is wel wat duurder namelijk 75 Euro en en zit ook nog minder in dus zoveel maakt dat ook weer niet uit.

Ik zou zeggen RPM van ap.n en syntha-6 van BSN

torrent van universal

mass fx van anabolix extreme

grtz

bart

de Animal M-Stak past wel in dat rijtje.. absoluut top! :thumb:

Prachtig die ranglijst! Ik heb weer wat voer om te lezen...

Pure Whey van Champion Nutrition staat er niet in. Is er niemand die daar ervaring mee heeft? Ik vind hem heel lekker maar hij is moeilijk te verkrijgen.

Zie geen vitargoproduct. vreemd.

Vitagrow van zou er bij moeten.

is dat megagrow ook vitargo
ff kijkje nemen dan

zit volgens mij een groot verschil in als ik zo naar de samenstelling kijk.
megagrow lijkt me dan een stukje minder. (als vitargoproduct, is geen vitargo)

de eiwitten die beide hebben, zijn volgens mij wel exact hetzelfde

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Verkoopt XXL geen vitargo? Lijkt me wel toch?

Verkoopt XXL geen vitargo? Lijkt me wel toch?

Jawel maar alleen de originele standaard vitargo.

Mijn mening is overigens dat Megagrow een van de beste produkten is die ik gebruikt heb en dat vitargo overrated en een veels te dure dextrose bron is.

Megagrow is creatine? met wat dextrose?

Hoe nam jij het en hoe merkte je dat?

alvast bedankt.

Hier staat mijn review van megagrow:

[Link niet meer beschikbaar]

Megagrow is iets uitgebreider dan alleen creatine en dextrose:

Creatine Monohydraat, L-Glutamine, Taurine, BCAA's, Vitaminen en Mineralen in 1 product.

Mega Grow is nog steeds de topper als het gaat om meer kracht en vollere spieren! Ook is de smaak echt heerlijk.

Mega Grow is speciaal ontwikkeld om snel droge spiermassa op te kunnen bouwen. Dit is het ultieme supplement om je lichaam mee te voeden na de training. Je spieren krijgen precies die voedingstoffen die ze op dat moment nodig hebben. Hierdoor wordt spierafbraak voorkomen en spiergroei gestimuleerd.

Creatine zorgt voor een toename van explosiviteit, kracht, uithoudingsvermogen en spiervolume.
Dextrose vult de door een zware training uitgeputte glycogeendepots snel aan.
L-Glutamine houdt het lichaam in een anabolische staat, versterkt het immuunsysteem en
reguleert de spieropbouw.
BCAA's deze essentiele aminozuren gaan de afbraak van spiermassa tegen en zijn onmisbaar voor de aanmaak van nieuw spierweefsel.
Taurine bevordert de omzetting van glycogeen in glucose. Dit is de belangrijkste brandstof voor de spieren en de hersenen. Daarnaast bevordert Taurine je stofwisseling en verbetert het je uithoudingsvermogen.
Vitaminen en Mineralen zorgen voor de ondersteuning en versterking van de eerder genoemde stoffen.

Mega Grow zorgt voor meer spierkracht, explosiviteit en uithoudingsvermogen. Je kan langer en zwaarder trainen zodat je snel in kracht en spiervolume kan toenemen. Een toename van enkele kilo's aan spiermassa en een krachttoename van 25% in 35 dagen is niet uitzonderlijk.

Gebruik:
De eerste 5 dagen vormen de oplaadfase. Neem 2 doseringen van 50 gram per dag. De eerste dosering direct na het opstaan en de tweede dosering direct na de training. Neem elke dosering in met 400 ml water of vruchtensap. Neem na de oplaadfase 1 dosering van 50 gram per dag. Neem deze dosering direct na de training of op rustdagen direct na het opstaan. Deze verpakking is voldoende voor een kuur van 35 dagen.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven