MuscleMeat

Post jouw suggesties voor nieuwe supplementen reviews

Scivation

Scivation Whey shake staat er nog niet bij.

kre alkalyne heerlijk product! rating.. 8

wil hem nog eens gaan stacken. Kijken als het dan betere resultaten geeft.
*toen ik 2 potten van Kre. A. alleen heb gehad, beetje gecycled, en toch haast 4a5 kg vvm aangekomen.* ( totaal was ik iets van 13 a 14 kg aangekomen. )

MSTAK for sure !!! kijk maar naar mn log voor progressie :D

Controlled Labs - Green MAGnitude, belachelijk dat ie er nog niet bij staat, de amerikanen vinden dit de beste creatine die er is....

welke erbij moeten zijn:

Endorush BSN
Volumaize BSN (pas een aantal maanden uit in europa
Axis-HT (testosteron booster)
naNo Vapor muscletech

kre alkalyne heerlijk product! rating.. 8

wil hem nog eens gaan stacken. Kijken als het dan betere resultaten geeft.
*toen ik 2 potten van Kre. A. alleen heb gehad, beetje gecycled, en toch haast 4a5 kg vvm aangekomen.* ( totaal was ik iets van 13 a 14 kg aangekomen. )

Zal er ook aanliggen dat je pas kort traint denk ik. 14kg kom je in en deftige kuur mnog met moeite aan of je hebt supergenes:D

Maar suc6 iig

Vapronol vind ik ook wel een supplement van sterk niveau om het cortisol te blokken.
Dymaburn extreme , lipo 6 , Lipixor als vetverbranders.

pump efx van maximize staat er niet tussen.

trouwens iemand die weet wat de plus-en minpunten van dan product zijn??

groeten

De Whey (Gold Standard) van Optimum Nutrition kan er denk ook wel bij.

de aminostack van xxl,eas, kan er meteen tussen, ik vind hem beter dan xtend( misschien niet qua smaak), en ook beter nan amino xplode.

dat komt wel goed, zeker weten, nu nog een eigen merk top pre workout product dan hebben jullie alles wat ik nodig heb.

OT:

wil anabolic hAlo halen van muscletech via xxlnutrition..
is deze beter dan cellmass van BSN?en heeft het een goeie werking in het algemeen?

OT:

wil anabolic hAlo halen van muscletech via xxlnutrition..
is deze beter dan cellmass van BSN?en heeft het een goeie werking in het algemeen?

Ik vond persoonlijk Cellmass beter, maar nog beter (en veel goedkoper) is Green MAGnitude, van Controlled Labs....

Terug
Naar boven